299 پروژه به مناسبت هفته دولت در شهر قزوین به بهره برداری می رسد


ساعت: 10:05
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892498

عباس کاظمی گفت: در هفته دولت 299 پروژه با اعتباری بالغ بر 4500 میلیارد ریال در شهر قزوین به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس کاظمی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی با تاکید بر حل مشکلات مردم گفت: شعار اصلی دولت سیزدهم «دولت مردمی و ایران قدرتمند» بود که هدف آن افزایش مشارکت مردم است.

وی افزود: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت مردمی همراه با مدیران دولتی کارهای خوبی انجام دهیم و بر این اساس پروژه های زیادی با مشارکت مردم و بخش خصوصی به اتمام می رسد.

استاندار قزوین ادامه داد: آغاز دولت سیزدهم آغاز چرخه امید بود و امروز پس از گذشت یک سال مفتخریم در هفته دولت اعلام کنیم که با کارهای بزرگ و استفاده از توان مردمی برای جبران کمبودهای گذشته گام برداشته ایم. جنبش.

این مسئول خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه ها در سال گذشته یکی از رویکردهای ما تقویت روستاها و ادامه رفع مشکلات مردم در روستاها بود چرا که اگر روستا قوی شود شهر می تواند به سمت پایداری حرکت کند. بر این اساس، پروژه های زیادی آماده افتتاح است که به افراد بسته در منطقه روستا ارائه می شود.

کاظمی بیان کرد: با افتتاح 299 پروژه به مناسبت هفته دولت در قزوین برای 769 نفر به صورت مستقیم و 670 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح بزرگ آب شرب شرق قزوین، اجرای طرح هادی در چندین روستا از جمله سوگا، سیاهپوش، گازرخان، الوالک، زرآباد، راه اندازی مراکز جامع سلامت مشالدر و رشتگون، گازرسانی به چندین روستا. روستاهای دربند، نهران، کیا کلایه، احداث ساختمان های مسکونی برای اقشار کم درآمد، احداث مجتمع های خدمات اجتماعی از جمله پروژه های مهمی هستند که در هفته دولت افتتاح می شوند.

استاندار قزوین در پایان گفت: احداث مدارس ابتدایی و متوسطه، پروژه های کشاورزی، حوضچه های ذخیره آب خانگی، تقویت پست ها و خطوط برق، پروژه های آبرسانی، خطوط انتقال و بهسازی چشمه ها و آب کشاورزی و شرب، بهسازی و آسفالت راه های قزوین به بهرام آباد آلتین کش به سیردان نیز از دیگر پروژه های قابل رونمایی در این هفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید