3 ستاره جذاب لیگ در رادار پرسپولیس

خیلی ها دلیل عقب افتادن پرسپولیس در قهرمانی لیگ بیست و یکم را شروع فصل و عملکرد ضعیف نقل و انتقالات می دانند. پرسپولیس به عنوان قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر در تابستان نتوانست بازیکنان کلیدی خود مانند احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو را حفظ کند و این مشکل گریبان این تیم را گرفت. علاوه بر جدایی این نفرات، بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس آمدند نتوانستند بدرخشند و بازدهی زیادی نداشتند.

از این رو گل محمدی می خواهد برای فصل آینده سیاست جدیدی در پیش بگیرد و ستاره و پرقدرت پرسپولیس را برای لیگ بیست و دوم به میدان برود. یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در این فصل مربوط به مدافعان نهایی این تیم است. سعید ایگی در سمت چپ خط دفاعی انتظارات را برآورده نکرد و در سمت راست مهدی شیری در نیم فصل از جمع سرخ پوشان جدا شد تا رامین رضاییان به پرسپولیس برگردد. رامین در معدود بازی هایی که برای پرسپولیس انجام داده عملکرد نسبتا خوبی داشته است اما یحیی بیشتر دوست دارد در پست هافبک راست بازی کند تا رامین.



سرمربی پرسپولیس معتقد است رضایان در قسمت تهاجمی بسیار موثرتر از دفاع است و اگر بتواند مدافع مناسبی را که می خواهد پیدا کند و البته رامین قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند، به راحتی می تواند فکر خود را به کار گیرد. سمت راست تیمش اما گزینه هایی که یحیی گل محمدی هم برای دفاع راست و هم برای دفاع چپ مد نظر دارد، دو بازیکن سپاهان هستند. بازیکنان سپاهان امید نورافکن، دانیال اسماعیلی فر و یاسین سلمانی که فصل فوق العاده ای را با زردپوشان اصفهانی سپری می کنند، بازیکنان مورد علاقه یحیی هستند.

نکته جالب در مورد این دو بازیکن این است که هر دو قبلا مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته اند اما پرسپولیسی نشده اند. دانیال اسماعیلی فر که پیش از این شاگرد یحیی بود، پیش از شروع لیگ بیستم مذاکرات جدی با یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس داشت اما به دلیل مشکلات مالی پرسپولیس و پیشنهاد عالی سپاهان، این بازیکن از حضور در پرسپولیس محروم شد.

گل محمدی که در آن زمان حساب های زیادی از اسماعیلی فر باز کرده بود، در آن زمان با بدخواهی دانیال مواجه شد و این موضوع حتی یحیی را کمی ناراحت کرد. امید نورافکن اوایل این فصل نیز مورد توجه یحیی قرار گرفت اما به دلیل قرارداد با سپاهان نتوانست پرسپولیسی شود. دو بازیکن یحیی یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارند و پرسپولیس برای خرید این بازیکنان تلاش زیادی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید