3 پیشنهاد برای فصل آینده دارم / فرناندز رزومه خوبی دارد. امیدوارم با برنامه هایش سهمیه بگیرم

ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794154

جدول رده بندی جام جهانی پلی برای پیشرفت هندبال ایران خواهد بود

لژیونر هندبال کشورمان گفت: هندبال ایران تا جام جهانی برای دومین بار پلی برای توسعه هندبال در کشورمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محسن باباصفری بازیکن تیم بوزائو رومانی گفت: در لیگ رومانی با تیم بوزائو تمرین می کنم و تقریبا یک روز دو جلسه تمرین فشرده دو ساعته داریم.

وی افزود: سال گذشته رتبه چهاردهم لیگ را به هفتم رساندیم و امسال هم می خواهیم جزو بهترین تیم های جدول باشیم. بوزائو چندین سال می خواست یکی از بهترین تیم های لیگ رومانی باشد و برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی های خوبی انجام داد تا در نهایت یکی از تیم های راه یافته به جام ملت های اروپا باشد.

باباصفری در خصوص سطح بازی های لیگ رومانی نیز خاطرنشان کرد: لیگ رومانی جزو 10 لیگ برتر اروپاست و خوب است. در این مسابقه هفتگی 14 تیم و همچنین بازیکنان حرفه ای هیجان انگیز زیادی حضور دارند. علاوه بر سوپرلیگ، جام حذفی نیز وجود دارد که در آن تیم اول جام به جام ملت‌های اروپا راه پیدا می‌کند و تیم‌های اول تا سوم سوپرجام به لیگ اروپا راه می‌یابند.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: قطر، عربستان، ژاپن، کره و بحرین اصلی ترین و قوی ترین رقبای ایران در این رقابت ها هستند. با برنامه ریزی فرناندز و همچنین با تلاش بیشتر می توانیم یکی از آن تیم ها باشیم.

وی افزود: فرناندز چندین فصل در کنار مربیان بزرگ بوده و با تیم های مختلف نتایج خوبی کسب کرده است. به طور کلی می توان گفت که او رزومه خوبی دارد، اما بهترین مربیان هم باید چند ماه در کنار تیم و بازیکنان خود باشند تا بتوانند با آن ها رقابت کنند.» در نهایت امیدوارم هندبال ایران برای دومین بار به جام جهانی صعود کنیم تا پلی برای پیشرفت هندبال در کشورمان باشد.

بازیکن بوزائو با اشاره به حضور لژیونرهای هندبال ایران در لیگ های مختلف اروپایی و عربی گفت: لژیونرها با درخشش و عملکرد خوب خود چند سالی است که پرچم ایران را بالا نگه داشته و پرچمداران هندبال ایران در اروپا برای 10 سال هستند. سال‌ها هیچ‌کس هندبال ایران را نمی‌دانست، اما حالا با ورود بازیکنان ایرانی به لیگ‌های اروپایی، بیشتر مردم هندبال ایران را می‌شناسند و امیدوارم روزی بر تعداد لژیونرهای ایرانی افزوده شود و بهترین هندبالیست‌های ایران به بهترین‌ها برسند. تیم های هندبال جهان

باباصفری درباره اهدافش برای آینده گفت: دوست ندارم از این به بعد به مربیگری فکر کنم چون فکر می کنم چند سال دیگر می توانم هندبال حرفه ای بازی کنم، بنابراین فعلا تمرکزم روی بازی است، اما قطعا کسی بازیکنی که خودش می خواهد مربی بزرگی شود و من نیز دوست دارم روزی تجربه و دانش خود را از هندبال جهانی با جوانان به اشتراک بگذارم.

وی ادامه داد: سال آینده تصمیم دارم در تیمی باشم که در جام ملت های اروپا حضور دارد و سه پیشنهاد در این زمینه دارم و امیدوارم بهترین انتخاب را داشته باشم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید