3 کشته بر اثر برخورد دو هواپیما در آمریکا


ساعت: 05:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897909

منابع آمریکایی از کشته شدن سه نفر در برخورد دو هواپیمای سبک در ایالت کلرادو خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اسپوتنیک، سازمان امداد و نجات آتش نشانی آمریکا روز شنبه گزارش داد که بر اثر برخورد دو هواپیمای سبک در ایالت کلرادو سه نفر جان خود را از دست دادند.

این آژانس در توییتر خود گزارش داد: ۲ فروند هواپیما بامداد شنبه سقوط کرد و ۳ قربانی بر جای گذاشت. از مردم درخواست می شود از نزدیک شدن به محل حادثه خودداری کنند.

هیئت ملی ایمنی حمل و نقل افزود که هواپیمای ساقط شده یک سسنا 172 و یک سونکس زنوس بوده است.

میزان و علت این حادثه توسط پلیس محلی و اداره هوانوردی فدرال در حال بررسی است و در گزارش های اولیه به دلیل برخورد دو هواپیما اشاره ای نشده است.

تعداد سقوط هواپیماهای سبک در ایالات متحده بیش از هر جای دیگری در جهان رخ می دهد. کمتر از یک ماه پیش در پی سقوط یک هواپیمای شناور در آمریکا یک نفر کشته و 9 نفر دیگر ناپدید شدند. گارد ساحلی شمال غربی اقیانوس آرام آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که یک هواپیمای دریایی با 9 مسافر بزرگسال و یک کودک در خلیج موتینی در ایالت واشنگتن سقوط کرد.

بر اساس بیانیه گارد ساحلی آمریکا، این هواپیمای شخصی از بندر جمعه به سمت فرودگاه بین المللی تاکوما سیاتل در حال حرکت بود. همانطور که در این بیانیه آمده است جسد یکی از سرنشینان این هواپیما در محل حادثه پیدا شد و عملیات جست و جو برای یافتن 9 سرنشین باقی مانده همچنان ادامه دارد.

علت این حادثه مشخص نشده است و منابع ایالتی و فدرال از آغاز تحقیقات در این زمینه خبر داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید