30 اکیپ ثابت و سیار راهداری در طرح زمستانی سیستان و بلوچستان مستقر شدند

ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786309

برای اطمینان از راحتی در محورهای حمل و نقل؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آغاز آموزش ترافیکی طرح زمستانی راهداری از اول آذرماه سال جاری با حضور تمامی دستگاه های امداد و نجات جاده ای و کمکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایوب کرد در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون گفت: راهداران بسیج به صورت شبانه روزی برای حفظ آرامش مردم در روستاها تلاش می کنند و عظمت کار آنها در جاده های کوهستانی و صعب العبور به وضوح بیشتر دیده می شود.

ادامه داد: 30 اکیپ ثابت و سیار راهداری استان با بکارگیری 185 ماشین آلات سبک و سنگین در طرح راهداری زمستانی امسال و حضور 335 راهدار در این طرح برای روان سازی تردد، تضمین تردد ایمن برای رانندگان و مسافران و به در صورت لزوم در محورهای مواصلاتی مستقر می شوند.

کرد تجهیز 15 راهدارخانه در استان را برای خدمات رسانی به مسافران اعلام کرد و گفت: اهداف خدمات رسانی مطلوب به هموطنان، ارتقای ظرفیت و نگهداری نیروهای راهداری، مراقبت از راه ها، ساختمان ها و تاسیسات در محورهای ارتباطی راهداری است. طرح راه زمستانی ..

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: خط تلفن 141 به صورت 24 ساعته، پورتال اینترنتی 141. ir نرم افزار موبایل 141 به عنوان وسیله ارتباطی شهروندان برای آگاهی از آخرین وضعیت جاده ای محورهای مواصلاتی، وضعیت جوی، گرفتگی ها و جاده ها. مناسبت ها. همچنین برای دریافت بازخورد و پیشنهادات طراحی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید