30 تیم در مرحله سوم رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد به رقابت می پردازند

ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781209

این را معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد

نوری زاده معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد از رقابت 30 تیمی در سومین مرحله رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، علی نوری زاده معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین مرحله از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد که در حسینیه ثارالله برگزار شد، گفت: اسلامی است و فعالیت در این فضا و مدیریت آن بسیار حائز اهمیت است و باید در انجام فعالیت های موثر در این حوزه دقت شود.

وی با تاکید بر اینکه در جمهوری اسلامی وقتی مردم وارد عمل می شوند، نتایج بسیار خوبی حاصل می شود، افزود: دلیل اینکه دفاع مقدس به خوبی مدیریت شد و توانست به اهداف خود برسد، حضور آگاهانه و خردمندانه مردم در میدان جنگ بود. آنچه در پشت جبهه بود به قدری تأثیرگذار بود که امروزه کتب نظامی جهان به موضوع و ابعاد دفاع مقدس می پردازد.

نوری زاده افزود: متاسفانه ما در استفاده و تولید فضای مجازی عقب هستیم. «دشمن از این فضا به خوبی استفاده می‌کند و با سرعت پیش می‌رود، بیایید در این زمینه بیشتر به فعالیت‌های خود توجه کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استفاده از توان مردمی برای افزایش تولید و ارتقای کیفیت تولید فضای مجازی بوده است، خاطرنشان کرد: این بسیج است و می تواند در بخش های مختلف فعال باشد و باشد. مفید برای کشور

وی گفت: در دو دوره قبلی این رویداد در استان یزد شاهد تولیدات بسیار خوبی در زمینه انیمیشن، بازی های رایانه ای و سایر محتواها بوده ایم که بی شک در این دوره نیز به همین منوال ادامه خواهد داشت.

نوری زاده با بیان اینکه در این رویداد 580 تیم در کشور به مدت 48 ساعت در حوزه دیجیتال تولید خواهند کرد، افزود: نزدیک به 2000 نفر در سراسر کشور در زمینه انیمیشن، بازی و سایر محتوا و همچنین رویدادی عظیم تولید خواهند کرد. او ایجاد خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد تعداد تیم های شرکت کننده در مرحله سوم رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد را 30 تیم اعلام کرد و گفت: بیش از 100 نفر در این گروه ها به مدت 48 ساعت درگیر تولید محتوا خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه نباید در فضای مجازی انفعال وجود داشته باشد، افزود: باید تحرک داشته باشیم و قبل از اینکه دشمن بتواند توطئه های خود را در این حوزه عملی کند، اقدامات لازم را برای خنثی کردن نقشه های شوم آنها انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید