30 لوله آب + جزئیات در حال بازسازی است

ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 1400/08/27
کد خبر: 1785401

رئیس جهاد کشاورزی دنا گفت: حدود 22 کانال کشاورزی و 10 تا 20 شبکه آب در شهرستان سی سخت بهسازی می شود تا مشکل خاصی در این منطقه ایجاد نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، زمین لرزه ای به بزرگی 5.6 ریشتر روز چهارشنبه 30 بهمن ماه 99 منطقه کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند و بیشترین خسارت را به منطقه سی سخت در مرکز دنا وارد کرد. شدت زلزله به حدی بود که اکثر مردم خانه های خود را در خیابان ها ترک کردند.

این زمین لرزه خسارات مختلفی به بخش کشاورزی شهرستان دنا وارد کرد و مسئولان مربوطه از جمله جهاد کشاورزی بخشداری، فرماندار دنا، کارشناسان کشاورزی و دیگر مسئولان استانی و کشوری برای ارزیابی در شهرستان زلزله زده دنا حضور یافتند. و خسارت را ارزیابی کنید.

در همین راستا رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دنا در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی شهرستان زلزله زده دنا گفت: اولین اداره ای که خسارات زلزله را انجام داد. ارزیابی در دستور کار جهاد کشاورزی بود.

آراسته گفت: اولین اقدامات برای بررسی دیواره باغ ها و نقشه های آسیب دیده باغات انجام شد.

وی به مرمت باغات آسیب دیده شهر زلزله زده سی سخت با کمک سپاه پاسداران و تیپ 48 فتح اشاره کرد و گفت: بنابراین مشکل خاصی در این منطقه وجود ندارد.

رئیس جهاد کشاورزی دنا به تسهیل گری گروه های جهادی برای رفع مشکلات حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود: بهسازی 21 کانال و چندین خط انتقال طی ماه های آینده انجام می شود.

خبرنگار: باخمانیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید