30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان قزوین توزیع می شود


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883726

سرهنگ امیرعلی حسینیانی گفت: در بیست و پنجمین مرحله رزمایش ملی امداد دینی 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان قزوین توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; در راستای بیست و پنجمین مرحله رزمایش ملی یاری دینی کشور، این رزمایش صبح امروز به میزبانی شهرستان تاکستان در استان قزوین برگزار شد.

سرهنگ امیرعلی حسینیانی در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: در قالب این رزمایش 30 هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 500 هزار تومان از امروز تا عید غدیر خم در محلات، مساجد و پایگاه های مقاومت استان قزوین بین نیازمندان توزیع می شود.

وی افزود: در راستای اجرای رزمایش ملی امداد دینی، شهرستان تاکستان به عنوان آخرین ایستگاه این پویش به صورت نمادین در نظر گرفته شده و بسته ها در شب و روز عید غدیر توزیع می شود.

150 هزار بسته غذای گرم در این دهه در استان توزیع شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین یادآور شد: 30 آشپزخانه به همت جهادگران بسیج سازندگی با همکاری تشکل هایی مانند بسیج دانشجویی، ادارات بسیج و رده های مختلف بسیج برای اطعام علویان و توزیع 150 هزار غذای گرم در بین مردم راه اندازی شد. بسته های نیازمندان از عید قربان تا غدیر در شب و روز عید غدیر در تمام حاشیه شهرها و مناطق روستایی استان توزیع می شود.

لازم به ذکر است رزمایش یاری دینی در چند مرحله در استان قزوین برگزار شد و مردم نوع دوست آن استان به خوبی از آن استقبال کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید