300 دقیقه از استقلال گل نزدیم. فرهاد بهترین تیم ایران را ساخت/ استقلال بیشتر از ما موقعیت داشت


ساعت: 00:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821370

با این شکست چیزی از ارزش های استقلال کم نکرد

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: استقلال در این دیدار ثابت کرد بهترین تیم ایران است و موقعیت های بیشتری داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: بازی پر جنب و جوش و پر استرسی انجام دادیم و به هر دو تیم تبریک می گویم و هر دو تیم سخت بازی کردند و این باخت چیزی از ارزش های خوب تیم کم نمی کند. استقلال.” آنها معلوم شدند بهترین تیم ایران هستند.

وی افزود: هیچ تیمی به اندازه 30 دقیقه پایانی بازی به ما فشار نیاورده است. برای این مسابقه برنامه داشتیم و از آنها تشکر می کنم. سه بازی با استقلال انجام دادیم و نزدیک به 300 دقیقه گل نزدیم. دو دیدار در ورزشگاه آزادی و یک بازی در مشهد برگزار شد. دست هواداران تیممان را می بوسم. داور درخشان عرب هم نشان داد که پا جای پای بزرگان گذاشته و می تواند یکی از بهترین داوران آسیا باشد و به آنها خسته نباشید می گویم. دو بازی سخت دیگر در پیش داریم.

وی افزود: در ابتدای فصل گفتم نساجی تیم قابل احترامی خواهد بود که همینطور هم شد.

الهامی با بیان اینکه نساجی زمان زیادی را تلف کرد، گفت: در فینال هم همین را گفتند، کدام یک از بازیکنان ما روی زمین افتاد و تعویض نشد؟ تا 12 امروز اکبر صادقی را نداشتیم و زمهران نداشتیم و دستمان خالی بود. کریم هم در دقیقه 105 زمین خورد که به او گفتم بلند شو و بعد تعویض شد. بازیکنان ما عمدا روی زمین نیفتند. ملک بازی کردیم. کسب استقلال برای ما خیلی خوب بود.

سرمربی نساجی با بیان اینکه در پیروزی مقابل فرهاد مجیدی متخصص بوده است، گفت: فرهاد دوست عزیز من است و بهترین تیم ایران را ساخته و امیدوارم در دو بازی قبل از فینال موفق باشیم تا فصل خوبی را به پایان برسانیم.

الهامی گفت: به خاطر بینندگانمان نتوانستم زودتر به نشست خبری بیایم. بازی بسیار سختی مقابل استقلال داشتیم. ما این موضوع را به بازیکنان خود اطلاع دادیم اما می دانستیم اگر در جام حذفی گل نخوریم برنده می شویم. برای استقلال و فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت دارم و به قهرمانی در لیگ برتر امیدوارم. در 15 دقیقه ابتدایی بازی استقلال تحت فشار جو ورزشگاه بودیم. بیش از 50 هزار نفر به ورزشگاه آمدند و من خوشحالم. هواداران ما از سرتاسر شمال، گیلان و مازندران آمده بودند و هیچکس خونریزی نداشت. در دو سه سال گذشته این علاقه را ندیده بودم و امروز از دیدن این بینندگان خوشحال شدم. در پنالتی خوش شانس بودیم و اتفاقات خوبی برایمان افتاد. استقلال در 30-40 دقیقه آخر فشار زیادی به ما وارد کرد. این یک بازی تاکتیکی بود و مهم این بود که هواداران ما با روحیه شاد به شهرهای خود بازگشتند.

گفت پارسال هم با تراکتور استقلال را شکست دادی. وی گفت: تراکتور هم تیم خوبی بود. من و استقلال در این دیدار خوب بودیم، البته در مورد بازی امشب صحبت خواهیم کرد. اینها از جذابیت های فوتبال است و شاید استقلال می برد. موقعیت های گل او بیشتر از ما استقلالی بود و باید واقع بین باشیم. مجیدی تیمی ساخت که گل نزد. هر دو تیم در 120 دقیقه نتوانستند گلزنی کنند. مجیدی دوست و برادر من است و شاید بازی بعدی استقلال ما را برد. فوتبال همین است، آقا یحیی دو سه بار تیم ما را با پرسپولیس برده است.

الهام بخش جام جهانی که مدتی بعد شروع می شود. گفت: 5-6 ماه دیگه میریم جام جهانی خوبه! ما تیم ضعیفی نیستیم، اگر ضعیف بودیم استقلال را نمی بردیم. ما هر بازیکنی را که در تیممان سقوط کرده بود جایگزین کردیم. چه کار باید بکنیم و او را آنجا دفن کنیم؟! وقتی گفتم تیم ما دارایی بیشتری دارد. ما با افتادن و خوابیدن بازی را نبردیم. چند بازیکن مصدوم داشتیم. سوال شما خطی است.

سرمربی نساجی تاکید کرد: مگر اینکه من به بازیکن استقلال بگویم روی بازیکن ما اشتباه کند و بازیکن ما روی زمین بیفتد، بله، اگر توپ جای دیگری باشد و بازیکن ما در منطقه دیگری به زمین بیفتد، بحث دیگری است. همه بازیکنان ما زمین خوردند، کریم اسلامی، صابر حردانی، حامد شیری به دلیل خطا بودند و بازی خوب دو تیم را در این وادی قطع نکردند.

سرمربی نساجی درباره استعفای زودهنگام و اخراجش گفت: کار به جایی می رسد که خسته می شوی. من نمی گویم استعفای من در رختکن اتفاق خوبی بود. استعفا دادن خوب نیست و شغلم خوب نبود. من از نتیجه ناراحت نشدم. از اینکه در بازی فینال استقلال اتفاقی افتاد و 6 ماه تنبیه شدم ناراحت بودم. اگر در بازی با پرسپولیس گل می زدیم، بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان می رسید.

در بازی با فولاد هم با یک کرنر غیرضروری گل خوردیم و به همین دلیل استعفا دادم و در خانه نشستم چون دیگر نمی توانستم فشار را تحمل کنم. به خودم می گویم که باید تنش را تحمل کنم و نمی توانم روی سینه داور سوار شوم و همه چیز برای ما تمام شده است. ما باید ثبات داشته باشیم. داوران ما خوب هستند، حالا صحبت از کمک داوران است. فوتبال ما تثبیت شده و فوتبال ما با کیفیت شده است و تفاوت بهترین تیم و بهترین لیگ آسیا را داریم. دیشب فولاد باید می برد و سپاهان مستحق باخت نبود.

وی در خصوص امکانات سخت افزاری لیگ گفت: از نظر سخت افزاری در حال بهتر شدن هستیم و مدیران تمام تلاش خود را می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید