3000 بسته معیشتی بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع شد.


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837521

تداوم نفس همدردی و همدلی در تربت حیدریه با نذر حاج حاجیم;

در ادامه نسیم همدلی، همدلی و کمک های مومنانه و در یازدهمین مرحله از این رزمایش با عنوان نذر حاج قاسم، امروز سه هزار بسته معیشتی به ارزش 12 میلیارد ریال بین نیازمندان تربت حیدری توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; سروان محسن فتوحیان مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه ظهر امروز در مراسم توزیع این بسته های معیشتی اظهار داشت: رهبری با همدلی، همدلی و کمک های مومنانه آغاز کردند و مجدانه فرامین مقام معظم رهبری را اطاعت کردند. .

وی تصریح کرد: در مرحله یازدهم کمک های واقعی، توزیع بسته های معیشتی بالغ بر 3 هزار هزار بسته به ارزش 12 میلیارد ریال از امروز بین نیازمندان تربت حیدریه توزیع می شود.

فتوحیان گفت: همچنین در این مرحله 5 سری کمک جهیزیه به ارزش 600 میلیون ریال به جوانان نیازمند اهدا شده است.

وی گفت: مجموع این بسته های معیشتی 30 تن برنج، 11 تن مرغ، 6 تن روغن و 4 تن شکر به ازای هر بسته معیشتی به ارزش 4 میلیون ریال است که بین 173 گروه جهادی در نقاط مختلف شهرستان توزیع می شود. . . به دلیل مدیریت زمان و امکانات

فتوحیان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 25 هزار بسته معیشتی، 75 دسته کمک جهیزیه و 2500 لوازم التحریر بین نیازمندان مناطق کم برخوردار و کم برخوردار توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: با کمک 173 گروه جهادی در حوزه های مقاومت بسیج 140 واحد مسکونی بازسازی، تعمیر و نوسازی شد و 600 نفر از دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) در فصول مختلف سال فعالیت داشتند. سال و هر گروه به مدت 7 روز فعال بود.«توسعه در مناطق فقیر ادامه داشت.

فتوحیان افزود: اردوهای جهادی سال گذشته در 10 هزار روز کاری برگزار شد که با مدیریت شهری سه گروه جهادی از تهران با استقرار در بخش کدکن و بایگ به بیماران نیازمند خدمات رایگان ارائه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید