32 امتیاز بدون اشتباه داوری داشتیم/ استقلال و کاپیتانش باید جام را بلند کنند

ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796273

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر اشتباهات داور نبود الان 32 امتیاز داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و گفت: همانطور که انتظار داشتیم بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. به بازیکنانم گفتم اگر می‌خواهید برنده شوید، باید بازی را کنترل کنید. فولاد نظم تیمی خوبی داشت و می دانستیم که ممکن است فرصت های زیادی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: از بازیکنان تشکر می کنم در حالی که از حسن روشن تشکر می کنم که با حضورش انرژی زیادی به ما داد و در نهایت این پیروزی را تقدیم هواداران استقلال کرد.به بازی امروز کاری ندارم اما اگر نبود. t برای اشتباهات داور، 32 امتیاز.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به رکورد 12 بازی بدون شکست تیمش گفت: بازیکنان من بیشترین سهم را در این رکورد دارند. در همان زمان مدیریت به ما اطمینان داد. از همه بازیکنانم تشکر می کنم و دیروز هم گفتم که زیاد به آمار و رکوردها اهمیت نمی دهم. مهمترین چیز این است که تیم و کاپیتانش قهرمانی را بالا ببرند. راستش را بخواهید دوست دارم تیمم خیلی بهتر از این بازی کند.

وی گفت: همانطور که قبلاً گفتم، ما به زمان نیاز داریم. دوست دارم ببینم در بازی های آینده چگونه بازی خواهم کرد.

مجیدی در خصوص جذب بازیکنان خارجی و اینکه تیمش برای نیم فصل چه برنامه ای دارد، گفت: در این گونه موارد سایت باشگاه اطلاع رسانی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید