33 هزار معلول لرستان بیمه سلامت دارند


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915254

اسدبیگی گفت: 33 هزار معلول تحت پوشش بیمه سلامت هستند و بیش از دو سوم هزینه های درمان معلولان در مراکز دولتی و خصوصی توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن اسدبیگی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به ارائه خدمات به جامعه معلولان اظهار کرد: در حال حاضر 59 کد برای خدمات رسانی به افراد دارای معلولیت ارائه می شود که این خدمات در ادارات مختلف است.

وی افزود: از این تعداد کد خدمت، 15 کد خدمت در حوزه ارتوپدی فنی یا اندام مصنوعی، 11 کد خدمت در حوزه گفتار درمانی، 9 کد خدمت در حوزه شنوایی سنجی، هفت کد خدمت در حوزه است. در رشته اپتومتری، 6 کد خدمات در حوزه کاردرمانی، پنج کد خدمات در حوزه فیزیوتراپی و شش کد خدمات توانبخشی توسط متخصصین پزشکی قابل ارائه است.

رئیس بیمه سلامت لرستان تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه اخیر سازمان بیمه سلامت و سازمان بهزیستی اجتماعی، 70 درصد هزینه خدمات در بخش های دولتی، دولتی، غیردولتی، خیریه و خصوصی تحت پوشش قرار می گیرد. سازمان بیمه سلامت ایران و این افراد می توانند برای دریافت خدمات اقدام کنند.

اسدبیگی تصریح کرد: هم اکنون 33 هزار معلول در سراسر استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و بیش از دو سوم هزینه های درمان معلولان در مراکز دولتی و خصوصی توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید