335 اراذل و اوباش در شرق استان تهران دستگیر شدند


ساعت: 19:57
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914097

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح در 8 ماه گذشته 335 راهزن و اراذل دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ داریوش صادقی فر با اشاره به اجرای طرح برخورد با راهزنان و مافیا در شرق استان گفت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز استان. با هماهنگی قوه قضائیه و اوباش شناخته شده ای که برای انجام شرارت سازماندهی شده اند. پرداخت کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت ادارات مختلف پلیس راهور اجرا شد، 335 راهزن و اراذل شناخته شده دستگیر و 340 قبضه سلاح جنگی و شکاری و مقادیر زیادی سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان خاطرنشان کرد: متهمان جرایمی از قبیل قلدری، تخریب اموال عمومی، ایجاد اغتشاش، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر، شرکت در نزاع دسته جمعی و… دارند. پرونده جنایی وی بیان کرد: متهمان پس از مختومه شدن به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ صادقی فر در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه اقتدار نمایی در مقابل اراذل و اوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی در جامعه را دارند به شدت برخورد خواهد شد. قانون.

دیدگاهتان را بنویسید