35 تا 40 درصد بهبود در تقاطع هفشیان


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883732

معاون راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

ربیعی با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح هفشجان 35 تا 40 درصد پیشرفت داشته است، گفت: مناقصه فاز دوم این پروژه با برآورد 32 میلیارد تومان و پیشنهاد 45 میلیارد تومانی از طرف پیمانکار در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید ربیعی معاون راهسازی و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: فعالیت اصلی سه راهی هفشجان از اوایل دهه 1400 آغاز شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این پروژه از نظر هزینه و همچنین پروژه ترانزیتی پرهزینه است و هنوز در استان اجرایی نشده است، مدتی به طول انجامید.

ربیعی با اشاره به اینکه فاز اول این پروژه ساخت پل است و پیمانکار فونداسیون و کیسه های طرفین را تکمیل کرده و در حال حاضر مراحل بعدی را طی می کند، گفت: می توانیم تا 30 سال آینده پل این تقاطع را تکمیل کنیم. یا 40 روز

معاون مهندسی و راهسازی و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: برای فاز دوم که برای مسیرهای دسترسی و کنارگذر به فارسان و شهرکرد است، مناقصه انجام شده و تا چند روز آینده فعالیت آن آغاز می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم اعتبار لازم برای ادامه عملیات و بهره برداری از پروژه را تامین کنیم.

ربیعی با بیان اینکه این پروژه 35 تا 40 درصد پیشرفت داشته است، گفت: مناقصه فاز دوم پروژه 32 میلیارد تومان برآورد شده است و 45 میلیارد تومان پیشنهاد پیمانکار است، در کنار آن مشکل آسفالت و هزینه های مربوطه وجود دارد.

معاون مهندسی و راه سازی و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: این تقاطع به نام سه راهی ‘شهید عباسی’ نامگذاری شده و در روز کلنگزنی خانواده این شهید در این مراسم حضور یافتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید