35 مقبره کوم میزبان برنامه های دهه کرامت هستند


ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843308

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیادهای استان کوم گفت: همزمان با دهه کرامت 35 بقعه کوم میزبان برنامه های دهه کرامت در کوم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عطاولا جباری معاون فرهنگی و اجتماعی خیرین استان کوم در گفت و گو با خبرنگار کوم فردا با تبریک دهه کرامت گفت:

وی افزود: از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری جشن ها و مراسم با سخنرانی اساتید حوزه و مداحی اهل بیت عصمت و طهارت اشاره کرد که در 35 بقعه مهم تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی خیرین و موسسات خیریه استان کوم با بیان اینکه برپایی ایستگاه صلواتی، اطعام شرکت کنندگان در این مراسم و راه اندازی کاروان شادی از برنامه های جانبی برخی امامزاده ها است، گفت: در این مراسم، راه اندازی کاروان شادی و نشاط است. مراکز افق بقاع و هیئت امنای سایر بقاع امامزادگان برای دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) برنامه های متنوعی را تدارک دیده اند.

وی ادامه داد: همچنین همایش هایی با عناوینی همچون دختران خورشید و دختران انقلاب به منظور تجلیل از دختران کومی و با محوریت معبد مطهر شیخان و آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد (ع) در حال برگزاری است. . ) در دهه کرامت.

جباری به تجمع «خواهران شهدای سراسر کشور» از آستان مقدس امامزاده موسی مبارکه (ع) اشاره کرد و گفت: حرم حضرت موسی مبارکه (ع) است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید