36 دستگاه وانت برای ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان خریداری می شود

ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793918

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تصویب خرید 36 دستگاه وانت برای شهر زنجان گفت: این وانت ها 60 میلیارد تن اوراق مشارکت دارند و قیمت کل خرید این وانت ها 155 میلیارد تن است. که طی 7 ماه خریداری و تحویل گردید.«زنجان خواهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; منصور مرادلو امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اگر می خواهیم به هدفی برسیم باید برای رسیدن به آن هدف سخت زندگی کنیم، گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران باید پایدار و مستقیم باشد، باید از این طریق خون ریخته شود.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به پیروزی نهایی که خداوند وعده داده است باید در دنیا مقاومت کرد، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) با صبر و استقامت خود به ما می آموزد که مشکلات و سختی ها همیشه به زندگی مردم مربوط می شود. هدف بالایی دارند

مرادلو افزود: اگر بتوانیم خدا را راضی کنیم برکات زیادی شامل حال ما می شود که با جلب رضایت مردم موجب رضایت خداوند خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در این مدت مسائل شهری مورد پیگرد و مدیریت قرار گرفت که امیدواریم با هماهنگی بیشتر رضایت شهروندان جلب شود، گفت: تمام تلاش ما در حوزه حکمرانی شهری جلب رضایت مردم است.

وی گفت: از شهرداری می خواهیم بودجه سال آینده را سریعتر و به موقع تهیه و به شورا ارائه کند تا شورا بررسی های لازم را در کمیته های مربوطه انجام دهد و تا پایان سال تغییرات لازم را انجام دهد. . «بودجه سال آینده را از استان بگیرید و از ابتدای سال آینده اجرا کنید.

مرادلو در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه کف سازی بازار بزرگ زنجان در 2 سال گذشته انجام شده است، گفت: بازار زنجان چهره زیبایی داشت به همین دلیل سال گذشته قیصریه و راسته چارقودوزان ساخته شد و کف سازی بازار بالا. سال، اما کفپوش طبقه پایین، میوه فروشان و جگر خواران در برنامه های آینده هستند.

وی با بیان اینکه دستور پزشکان محل حضور و بازدید مسافران و گردشگران است و کف سازی در این مکان نیز در اولویت است، گفت: قرارداد کف سازی در این منطقه یک میلیارد و 800 میلیون تن و اجرایی آن است. عملیات در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

مرادلو افزود: با توجه به اینکه ممکن است مبلغ قرارداد به طور کامل اجرا نشود، 560 میلیون تن از آن کسر و به قیمت بالای کفپوش در بازار اضافه می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه کف سازی بازار بزرگ زنجان اقدام ارزشمندی است که توسط پیمانکار انجام می شود، گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان هیچ ریالی کمک نکرد. به کف در بازار و بالغ بر 100 عملیات سنگفرش در بازار توسط شهرداری زنجان انجام شد.

وی بیان کرد: بودجه تخصیص یافته برای ساخت طبقه فوقانی بازار 400 میلیون تن بود که با تلاش های انجام شده این اقدام ارزشمند را به حدود یک میلیارد و 800 میلیون تن افزایش دادیم چرا که هم تجار و هم شهروندان و مسافران واقف هستند. وضعیت بازار ، ناراضی بودند.

مرادلو تاکید کرد: کف سازی تمامی قسمت های بازار بزرگ زنجان انجام می شود و هیچ بخشی ناقص نخواهد بود و این عملیات تا قبل از پایان سال به اتمام می رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تصویب خرید 36 دستگاه مینی بوس برای شهر زنجان گفت: در مرکز شهر زنجان، این مینی بوس ها در اسرع وقت خریداری و تحویل ناوگان حمل و نقل عمومی می شود. شهرداری زنجان ظرف مدت 7 ماه.

وی افزود: کل هزینه خرید این وانت ها 155 میلیارد تن است و آماده سازی آنها خبر خوبی است که با تلاش شبانه روزی برای خرید مدارک انجام شد و امیدواریم در اسرع وقت خریداری و در اختیار شهرداری زنجان قرار گیرد. ناوگان حمل و نقل.”

به گزارش موج رسا; جابجایی پست های ضلع جنوبی و شمالی پروژه سبزه میدان، افزایش ردیف بودجه کف سازی بازار بزرگ زنجان، تملک حقوق شهرداری زنجان از تفکیک و واگذاری مجدد زمین متعلق به مرکز بازنشستگی ارتش زنجان واقع در ضلع شمالی. بزرگراه 22 بهمن نحوه تأخیر و پرداخت هزینه دادرسی و حق الوکاله بابت چک های تحویلی به شهرداری زنجان، تصویب زمین تعویض شده واقع در برخی از طرح های متعلق به شرکت تعاونی روستایی، تصویب معامله انتخاب شرکت مشاور به عنوان ناظر طرح میدان سبز، اخذ تاییدیه تشکیل و تشکیل کارگروه در 6 منطقه فرهنگی، پرداخت 100 میلیون تن از هزینه های اجلاس استانی ششم نماز، تایید خرید و نصب 2 طومار. کولرهای هوا خنک در پروژه سبزه میدان و تایید داک بسته 36 دستگاهی مینی بوس 2 دری از جمله مصوبات جلسه امروز شورای اسلامی شهر زنجان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید