39000 نفر در امتحانات پایه دوازدهم شرکت می کنند


ساعت: 20:35
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842387

معاون آموزش متوسطه سازمان آموزش و پرورش اصفهان:

معاون متوسطه سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امتحانات نهایی هماهنگ دوازدهم از اول خرداد آغاز شده و تا 29 خرداد ادامه دارد، حدود 310 حوزه امتحانی داریم و 39 هزار نفر در کلاس تئوری دوازدهم امتحان می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیداحمدرضا بنی لوحی به صاحب نیوز گفت: امتحانات هماهنگ نهایی دوازدهم از اول خرداد آغاز شده و تا 7 خرداد ادامه دارد، حدود 310 حوزه امتحانی و 39 هزار نفر در پایه دوازدهم به صورت نظری در آزمون قبولی داریم.

معاون آموزش متوسطه سازمان آموزش و پرورش اصفهان گفت: آزمون های هماهنگ استانی پایه نهم نیز در استان در حال برگزاری است. این آزمون ها از اول خرداد آغاز و تا 21 خرداد ادامه خواهد داشت، گفتنی است حدود 71 هزار نفر در این کلاس امتحان خود را پس داده اند.

بنی لوحی در خصوص شرایط برگزاری امتحانات با رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: با توجه به اینکه گسترش تاج در جامعه کاهش یافته و شرایط بهتری را شاهد هستیم، سال گذشته فاصله بین صندلی ها یک و نیم به بالا تعیین شد. به دو متر می رسد.» امسال اعلام شد که فاصله یک متری برای دانش آموزان کافی است اما باید با ماسک یکبار مصرف و لوازم بهداشتی در جلسه امتحان و امتحان حاضر شوند.

وی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزانی که احتمال بیماری آنها وجود داشت، خاطرنشان کرد: تاکنون چنین موردی در امتحانات داخلی به ندرت گزارش شده بود اما در این راستا مدارس و حوزه های امتحانی موظف شدند فضای جداگانه ای را آماده کرده و دانش آموزان را در اختیار دانش آموزان قرار دهند. علائم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید