4 ستاره بزرگ والیبال جهان در پیکان / خودروسازان با توپ پر به جام باشگاه های آسیا می آیند


ساعت: 17:52
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836759

باشگاه پیکان قرارداد خود را با 4 ستاره مطرح والیبال جهان برای استفاده از آنها در جام باشگاه های آسیا فاش کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ والیبال پیکان به عنوان پرافتخارترین کشور آسیایی در تلاش است تا با تیمی قدرتمند برای حضور در جام باشگاه های قاره کهن وارد مسابقات شود.

به همین دلیل باشگاه پیکان امروز رسما اعلام کرد که اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، سعید معروف و سیدمحمد موسوی به تیم والیبال این باشگاه ها پیوستند و این تیم را در جام باشگاه های آسیا همراهی خواهند کرد.

به گزارش ستاره تیم ملی هلند، نیمیر عبدالعزیز و اروین انگاپت بازیکن ارزشمند تیم ملی فرانسه که هر دو عضو باشگاه مودنا ایتالیا هستند، با قراردادی خواهر به پیکان پیوستند.

مدیران باشگاه پیکان از چند هفته پیش برای امضای قرارداد خواهری با باشگاه مودنا وارد مذاکره شدند و طبق همین توافق، تا چند روز دیگر دو ستاره سرشناس والیبال جهان که در باشگاه ایتالیایی عضویت دارند به ایران می آیند و شرکت در مسابقات تیشرت آسیایی پیکان.

سعید معروف و سید محمد موسوی دو ستاره سابق تیم ملی ایران که در سال های اخیر عناوین مختلف جهانی را به دست آورده اند هم تیمی پیکان در رقابت های آسیایی خواهند بود.

موسوی چند روزی است که در تمرینات پیکان حضور دارد و سعید معروف نیز تا یکی دو روز آینده به تهران می آید و به جمع شاگردان پیمان اکبری اضافه می شود.

همچنین انگاپت و عبدالعزیز دو ستاره خارجی والیبال پیکان نیز چند روز مانده به آغاز رقابت های جام باشگاه های آسیا وارد تهران می شوند تا بازی های خود را برای پیکان آغاز کنند.

مسابقات جام باشگاه های والیبال آسیا 24 اردیبهشت ماه به میزبانی باشگاه پیکان در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید