40 هیئت و حلقه فرهنگی ناحیه از شهدای دفاع مقدس پذیرایی می کنند

وی افزود: این پنج شهید دفاع مقدس ساعت 10:30 صبح (14 دی ماه) از مقابل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) مورد استقبال مسئولان استانی، نیروهای مسلح و شهدای استان قزوین قرار می گیرند و به معراج معراج هدایت می شوند. شهدای قزوین».

مسئول هماهنگی مراسم شهدای قزوین گفت: با توجه به ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، هیئت های مذهبی و محافل فرهنگی هنری برنامه های معنوی متعددی را در ایام دهه نور و شهادت حضرت زهرا (س) در نظر گرفته اند که شهدا از آن بهره مند خواهند شد. .

وی گفت: حدود 40 هیئت مذهبی یا حلقه فرهنگی برای بهره برداری و حضور بر پیکر شهدا در این مراسم ها اعلام آمادگی کرده و خواستار هماهنگی های لازم شده اند.

مراسم شب وداع در حسینیه شهید مطهری قزوین

کریمی گفت: همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم مرکزی وداع به همت هیئت رزمندگان اسلام در شهید مطهری حسین واقع در چهارراه بنیاد قزوین برنامه ریزی شد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پنج شهید دوران دفاع مقدس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه از امامزاده اسماعیل (ع) به سمت گلزار شهدای قزوین برگزار و به محل تدفین آنها منتقل می شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع با حضور مردمی از لشکر 16 زرهی قزوین تشییع می شود.

وی بیان کرد: شهید صفرعلی فیض بیگدلی نیز برای خاکسپاری به اقبالیه و شهید بابله داودی نیز به سگزآباد بویین زهرا منتقل می شوند. شهید گمنام دیگری نیز در ولی آباد بویین زهرا تشییع می شود.

کریمی در پایان گفت: با توجه به درخواست های متعددی که صورت گرفته، تلاش می شود تا تمامی مراسم و محافل در شهرهای البرز، آبیک، تاکستان، قزوین، بوئین زهرا و آوج با عطر و بوی حضور عطر و بویی باشد. شهدا.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید