4300 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

ساعت: 18:58
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1791032

سجادی گفت: 4 هزار و 300 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد که برای تکمیل این پروژه ها نیاز به برنامه ریزی از دیگر ظرفیت ها و منابع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حمید سجادی امشب در شورای اداری شهرستان کوهدشت گفت: 4 هزار و 300 پروژه در سراسر کشور و پروژه های مختلف ورزشی به صورت نیمه تمام وجود دارد که برای برنامه ریزی این پروژه نیاز به برنامه ریزی از دیگر ظرفیت ها و منابع است. تکمیل شود.

وی افزود: ظرفیت های زیادی در کشور برای بهبود شرایط فعلی وجود دارد که می توان از آنها برای تحقق اهداف استفاده کرد و باید از حداقل اعتبارات حداکثر استفاده را کرد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه امروز فرصت آزمون و خطا نیست، گفت: جوانان امروز کشور از ما انتظاراتی دارند که باید بر اساس این انتظارات عمل کنیم و بیانیه گام دوم انقلاب این است. نقشه راه امروز ما و حفاظت.

سجادی با اشاره به سد معشوره گفت: مهار سیلاب یکی از مزیت های این سد است و با توجه به پیشرفت این پروژه باید تکمیل آن مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: باید از ظرفیت جوانان برای اعتلای تمدن استفاده شود و با توجه به اینکه 70 درصد جمعیت کشور جوان هستند باید مطالبه گر باشند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این استان همیشه در صحنه حضور داشته و از کارکنان شاغل در حوزه جوانان انتظار می رود با ایجاد امید، با مشکلات و مشکلات جوانان مقابله کنند.

سجادی با اشاره به خانه جوان در کوهدشت گفت: برنامه های ارائه شده در خانه های جوان عمدتاً برنامه های فرهنگی، مهارتی، فکری و معنوی است و منابعی برای ایجاد این امر در کوهدشت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بذرها نقش موثری در جامعه دارند و با توجه به اینکه مشکلاتی مانند اعتیاد دامنگیر نسل جوان می شود، می توان با ایجاد بذرهایی که در این بخش فعال هستند از این معضل جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید