45 سری جهیزیه به جوانان نیازمند لرستان تعلق می گیرد


ساعت: 08:49
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855826

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره):

بارانی گفت: 45 سری جهیزیه به جوانان نیازمند استان لرستان اهدا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر بارانی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طول سال و در زمینه های مختلف خدمات لازم را به نیازمندان ارائه می کند، لذا در روزهای آینده 2300 پوشاک و پوشاک ارائه شده توسط تشویق احسان توزیع خواهد شد. به نیازمندان

وی افزود: همچنین 45 سری جهیزیه برای جوانان نیازمند مورد بررسی قرار گرفت که برای هر جهیزیه 40 میلیون تن هزینه شد.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام لرستان با اشاره به توزیع بسته های معیشتی گفت: پنج هزار و 100 بسته معیشتی تهیه شده و بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

بارانی از اعزام تیم های دندانپزشکی به مناطق محروم خبر داد و گفت: به منظور اسکن لبخند احسان، دو تیم دندانپزشکی به مناطق محروم اعزام می شوند تا خدمات لازم را به کودکان و نوجوانان آن مناطق ارائه کنند.

وی گفت: سه خانه احسان در استان در بروجرد و خرم آباد با حضور 80 نفر در بخش جام حذفی فوتبال خیابانی راه اندازی شده است و طی مراسمی جوایز تیم های برتر اهدا می شود.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان افزود: در فصل گرما نسیم احسان برای توزیع تجهیزات برودتی بین نیازمندان در حال اسکن است و امسال ۷۰۰ میلیون تومان برای تامین تجهیزات برودتی بازرسی شده است.

بارانی به نقل از مقامات دولتی گفت: با همکاری گروه های جهادی و نوسازی مدارس، مدرسه دو کلاسه ساخته و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی گفت: همچنین پروژه 200 میلیون تنی بحث تامین آب شرب روستای گرگعلی دلفان نیز تکمیل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید