48 ساعت تا انتخابات فدراسیون بسکتبال؛ عدم انتشار اسامی کاندیداهای واجد شرایط/ هت تریک برای تعویق جلسه اتفاق می افتد؟!


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806778

با توجه به شرایط موجود پیش بینی می شود جلسه انتخاباتی فدراسیون بسکتبال مجددا به تعویق بیفتد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دوره ریاست رامین طباطبایی در فدراسیون بسکتبال 23 دی ماه به پایان رسید و قرار بود انتخابات فدراسیون در 19 دی ماه و درست پیش از پایان دوره او برگزار شود.

اما اوضاع به گونه ای پیش رفت که تاریخ مذکور لغو و به تاریخ جدید ۶ باخمن موکول شد. دقیقاً 2 روز مانده به دوره دوم اعلام شد که جلسه انتخابات لغو و به 22 بهمن ماه موکول می شود و اکنون شرایط برگزاری آن 100 درصد نیست.

2 روز قبل از پایان مهلت برگزاری مجمع انتخاباتی؛ اسامی کاندیداهای تایید شده از سوی وزارت ورزش و جوانان هنوز به دبیر مجمع انتخابی فدراسیون بسکتبال اعلام نشده و هیچ اطلاعیه رسمی از سوی فدراسیون و وزارتخانه وجود ندارد.

شنیده ها حاکی از آن است که از 5 کاندیدای باقیمانده در رقابت های انتخاباتی پس از انصراف حمید گرامیان، 4 نفر مورد تایید مراجع ذیصلاح قرار گرفته اند و یکی از کاندیداهایی که شانس زیادی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری داشته، رد صلاحیت و محروم شده است. از شرکت در انتخابات فدراسیون بسکتبال.

اما به نظر می رسد مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال برای سومین بار به تعویق بیفتد تا آینده و سرنوشت این رشته مهم ایران در بازی های آسیایی پیش رو در هاله ای از مه بماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید