5 عملیات علیه اهداف صهیونیستی انجام دادیم

گروه آرین الاسود از شهروندان فلسطینی خواست از این گروه مقاومت حمایت کنند و همچنین از همه مبارزان گروه های فلسطینی هوشیار باشند.

منابع خبری بامداد سه شنبه از تیراندازی به اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست در منطقه جنین کرانه باختری خبر دادند.

ساعاتی پس از این حادثه، رسانه های صهیونیستی به نقل از ارتش اشغالگر اعلام کردند که یکی از نظامیان بر اثر این تیراندازی کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تحقیقات درباره این حادثه و علت امتناع سربازان از مقابله با عاملان تیراندازی آغاز شده است.

سران رژیم صهیونیستی بیش از دو ماه است که با مقاومت روزافزون مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری به ویژه پس از تجاوز نظامی سه روزه این رژیم به نوار غزه روبرو هستند.

با وجود تمام این تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی، مردم فلسطین و مبارزان کرانه باختری بر شدت عملیات خود علیه نظامیان و شهرک نشینان این رژیم کرانه باختری افزودند. به گونه ای که صدای بسیاری از رسانه ها و تحلیلگران صهیونیست را درآورد.

پیش از این صهیونیست ها تنها در جنوب سرزمین های اشغالی و نوار غزه با فلسطینی ها برخورد می کردند، اما اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل وجود جوانان مسلح و سرقت ها به میدان مین برای صهیونیست ها تبدیل شده است. خواب شبانه

دیدگاهتان را بنویسید