5 راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد


ساعت: 08:02
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887522

جلال الدین قدری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ادامه فعالیت سامانه بارشی موسمی از روز گذشته باعث مسدود شدن پنج راه ارتباطی در جنوب استان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلال الدین قدری در گفت و گو با عصرهامون گفت: در حال حاضر محورهای ارتباطی ایرانشهر – مهرستان، دلگان – جلگاه، فنوج – کتیج – رامشک، دلگان – زهکلوت و زرآباد به چاهان به دلیل طغیان رودخانه های محلی مسدود است.

وی ادامه داد: 340 اکیپ راهداری به همراه ماشین آلات و تیم های عملیاتی این مدیریت کل در کمترین زمان ممکن در حال بازگشایی محورهای مسدود شده هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان گفت: با توجه به تجربه مدیریت سیلاب در سال های اخیر در حال حاضر با تمام توان لجستیکی و اعزام ماشین آلات سنگین به شهرستان ها بر اساس اولویت های مورد نظر در حال انجام هستیم. به اهمیت راه ها در ولسوالی راه سازی ما با بحران ناشی از سیل روبرو هستیم.

قدری خاطرنشان کرد: از کلیه هم استانی ها و راهداران تقاضا داریم با توجه به شرایط جوی حاکم در روزهای اخیر، قبل از سفر از طریق سامانه پاسخگویی 24 ساعته 141 از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده ها مطلع شوند. توجه به توصیه های ایمنی و هشدارهای آب و هوا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید