5 متهم اصلی حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) کیفرخواست صادر شدند


ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916572

رئیس قاضی استان فارس در آستانه چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ از صدور کیفرخواست متهم حمله تروریستی به زائران و کارکنان حرم مطهر شاهچراغ خبر داد. بر او باد).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: کیفرخواست 5 متهم اصلی این حادثه تروریستی صادر شده و پرونده این افراد برای ادامه محاکمه به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال می شود. ، شناسایی، دستگیری متهم و خاتمه یافتن پرونده با نظارت ویژه قضایی در کمترین زمان ممکن انجام شد و امروز پس از گذشت 40 روز از این حادثه، پرونده در مرحله تعقیب تکمیل و به دادگاه کیفری استان ارسال شد. انقلاب اسلامی شیراز با صدور کیفرخواست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه کیفرخواست 5 متهم اصلی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) محاربه، فساد ارضی، عضویت در گروه تروریستی داعش، عضویت در گروهک معاند، تجمع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و معاونت فساد در سطح کشور گسترده است، افزود: رسیدگی به این پرونده در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز انجام خواهد شد. به سرعت، دقیق و به روشی خاص.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین بر جدیت دستگاه قضایی در برخورد قاطع با متخلفان امنیت عمومی تاکید و تصریح کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است و اجازه نمی دهیم مردم امنیت این مرز و بوم را ایجاد کنند. جاه طلبی های شیطانی آنها .

لازم به ذکر است پس از حمله تروریستی شامگاه 13 آبان ماه سال جاری به معبد شاهچراغ (ع) 13 نفر از کارکنان و نمازگزاران این معبد کشته و تعدادی مجروح شدند.

دیدگاهتان را بنویسید