5 هزار نفر از استان مرکزی به حرم امام خمینی (ره) اعزام می شوند


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838746

معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مرکزی:

نظری گفت: مردم در مراسم بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پس از 2 سال بهبود شرایط تاج گذاری در استان مرکزی به حرم امام خمینی (ره) اعزام می شوند و بیش از 5000 نفر از عاشقان روح الله (ره) اعزام می شوند. به حرم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; بهنام نظری معاون سیاسی، اجتماعی و سیاسی استانداری مرکزی در این نشست به مناسبت گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی گفت: در خردادماه شاهد مناسبت های مهم و حماسی بودیم. (RA) یکی از مهمترین آنهاست.

نظری گفت: فتح هرمشهر و ظهور حماسه از سوم خرداد جلوه ای از خودباوری ملی و شناخت توانایی های درونی است.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر نتیجه اعتماد به نصرت الهی و اثربخشی حکومت انقلابی و روحیه جهادی است و این پیروزی به اوج خودباوری ملی رسیده و باعث سربلندی ملت ایران برای جهانیان شده است.

سیاستمدار امنیتی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی گفت: اعزام مردم به حرم مطهر امام خمینی (ره) در مراسم بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پس از 2 سال بهبود وضعیت تاج گذاری انجام می شود. استان مرکزی است و باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

نظری بیان کرد: باید تلاش کنیم تا پذیرایی مناسب از نمازگزاران باشیم و بیش از 5000 نفر از عاشقان روح الله به حرم اعزام شوند.

وی گفت: همچنین برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در استان مرکزی زادگاه امام خمینی (ره) حائز اهمیت است و همه باید تلاش کنند و بدانند که مسئولیت در استان مرکزی که زادگاه آن حضرت است، سنگین تر است. امام خمینی محل امام راحل.»

نماینده مرکزی، سیاسی و امنیتی مجلس گفت: اهمیت برگزاری آیین پانزدهم هورد کمتر از چهاردهم هوردی نیست و باید برنامه های این روز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته های هفت گانه پس از رحلت امام خمینی (ره) مانند سال های گذشته در استان مرکزی تشکیل شده است و هر کمیته باید برنامه های خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد و همچنین همایشی برای معرفی شخصیت امام خمینی (ره) برگزار شود. RA) در استان مارکاسی. در تاریخ 12 ژوئن سال جاری برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید