5 هزار و 670 خودروی عمومی در کوم دوسوختند / حدود 75 درصد هزینه تبدیل با یارانه دولتی پرداخت می شود

ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799437

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کوم:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کوم با اشاره به اینکه حدود 75 درصد از هزینه های تبدیل با یارانه دولتی پرداخت می شود، گفت: 5 هزار و 670 خودروی عمومی در کوم به سامانه دوگانه سوز تبدیل شده و 243 خودرو در نوبت هستند. برای دم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سزنده یاد محمود طاهری در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به استقبال شهروندان کوم از طرح رایگان خودروهای دوگانه سوز عمومی گفت: قابل توجه است.
وی ادامه داد: در حال حاضر 5 هزار و 670 خودروی عمومی در کوم به سیستم دوگانه سوز تبدیل شده و 243 خودرو در نوبت هستند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کوم به دوسوختن خودروها در اینترنت اشاره کرد و گفت: به صورت یارانه دولتی پرداخت می شود.
وی افزود: مالکان خودروهای مشمول این طرح پیامکی مبنی بر حق استفاده از طرح دریافت می کنند و می توانند با سامانه GCR.NIOPDC.IR برای ثبت نام و تعیین وقت از سرویس های مجاز تماس بگیرند.
مدیر فرآورده های نفتی قم افزود: طرح رایگان دوسوزی خودروهای عمومی از طریق چهار جایگاه مجاز در استان در دست اجراست.
طاهری در ادامه به جایگاه های LNG در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 40 جایگاه CNG فعال در استان وجود دارد که مجموعا با ظرفیت تحویل 56 هزار و 500 متر مکعب معمولی در ساعت به شهروندان خدمات ارائه می کنند.
وی خاطرنشان کرد: با ارتقای ظرفیت تجهیزات موجود در چهار باب ایستگاه در ماه‌های آینده 3500 مترمکعب به ظرفیت موجود افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید