50 درصد مدارس کشور خیریه هستند


ساعت: 16:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916732

نوری تربیت نسل شایسته، مؤمن و فداکار را تعهد انقلابی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: 50 درصد مدارس کشور خیرخواهانه است و این بزرگترین اثر تربیتی در مدارس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه ساخت مدرسه دارالفنون اردبیل به وضعیت مدارس کشور اشاره کرد و گفت: خیرین 50 درصد مدارس کشور را با بهره برداری از این مدرسه ساخته اند. اقدامات جهادی و انقلابی آنان و این حرکت حاصل تربیت ارزشمندی است.

وی تعهدات انقلابی وزارت آموزش و پرورش را یادآور شد و گفت: تلاش می کنیم با تربیت نسل آینده برای کشورمان برای ملت ثروت خلق کنیم.

وزیر آموزش و پرورش از تعهدات دولت برای تامین منابع لازم برای آموزش و پرورش خبر داد و گفت: امسال علاوه بر پیش بینی 200 هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش، منابع سفر استانی رئیس جمهور به مبلغ 21 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. تصویب شد. خوب.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح ارزشیابی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اختصاص 38 هزار میلیارد تومان به طرح ارزشیابی معلمان، تمامی تعهدات مالی آموزش و پرورش محقق شود. “

نوری از مشارکت مردم به عنوان مهم ترین مولفه اداره کشور یاد کرد و گفت: قطعا با مشارکت مردم می توان در عرصه های مختلف به ویژه در امر مدرسه سازی به موفقیت دست یافت.

وزیر آموزش و پرورش به فعالیت خیرین در امر مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: خیرین با اقدامات جهادی و انقلابی خود 50 درصد مدارس کشور را ساخته اند و این حرکت تاثیر آموزشی ارزشمندی دارد.

وی با بیان اینکه خیرین با قدرت و توان وارد این عرصه شده اند، ادامه داد: در سال های گذشته دانش آموزان مستعد کشور موفق به کسب هفت مدال طلا شده اند و این تعداد مدال آوران امسال در میادین جهانی به 20 مدال طلا افزایش یافته است. .

وزیر آموزش و پرورش جوانان امروز را به عنوان بازیگران اصلی عرصه تعلیم و تربیت معرفی کرد و گفت: جوانان امروز نسل جست و جوگر هستند بنابراین باید از این نسل تجلیل و تجلیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید