50 مسجد در مناطق فقیرنشین استان مرکزی به تجهیزات ورزشی مجهز شدند/ رویکرد اصلی اوقات فراغت ارتقای کیفی برنامه ها است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ عابد حقادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در نشست ساماندهی فعالیت های جوانان با اشاره به اینکه برنامه ریزی صحیح اوقات فراغت ضروری است، گفت: سلامت روان، مسئولیت پذیری و شکل گیری هویت جوانان از مهمترین اهداف اوقات فراغت است. “

حدقدی گفت: برنامه ها در طول زمان باید شاد، مفرح و لذت بخش و همسو با فرهنگ دینی و انقلابی جامعه باشد و حضور حداکثری جوانان مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: جلسه هماهنگی برنامه های تفریحی استان با حضور کارشناسان سازمان و معاونین دستگاه های مختلف، جمع بندی مسائل و استفاده از تجربیات سال های گذشته در تاریخ 31 خرداد ماه برگزار شد که امید است به تصویب ستاد برسد. .

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: رویکرد اصلی اوقات فراغت ارتقای کیفی برنامه ها و غنی سازی اوقات فراغت است و تلاش می کنیم در مناطق محروم اقدامات موثرتر و ویژه تری برنامه ریزی کنیم.

حقدادی افزود: با توجه به محدودیت های جامعه در پی شیوع تاج و تخت و بهبود شرایط در سال جاری، لازم است در برنامه ها به افزایش نشاط و شادابی توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود از امکانات صنعتی دانشگاه ها و آموزش و پرورش برای بازدید و آشنایی نسل جوان با ستاد صنعتی استان در راستای تقویت هویت ملی استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه استان از ظرفیت اردوگاهی خوبی از نظر طبیعت و گردشگری، مذهبی و صنعتی برخوردار است، گفت: باید در نظر گرفته شود و از این رو استانداردهای لازم یکی از قطعات و نگهداری برنامه

حقدادی گفت: اعضای تشکل ها برای حمایت از مستضعفین افراد معرفی شده توسط مراکز حمایتی را با تخفیف ویژه یا در صورت امکان رایگان در برنامه های اوقات فراغت بپذیرند.

وی با بیان اینکه 50 مسجد در استان با رویکرد ضعیف تری به تجهیزات ورزشی مجهز شده اند، افزود: انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان مرکزی امکانات و ظرفیت های ورزشی خود را برای کمک به مستضعفان به صورت نیم بها یا رایگان اعلام کنند و در اختیار این قشر قرار گیرد. .

مدیرکل ورزش و جوانان ناحیه مرکزی خاطرنشان کرد: برنامه های درسی، تقویتی و معدنی جزو برنامه های اوقات فراغت نیست و دستگاه ها نباید در این زمینه برنامه ای اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید