500 هزار نفر برای دریافت یارانه ثبت نام کردند / ایرادات یک ماهه اصلاح شد


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839754

وزیر اقتصاد در خصوص ثبت نام متقاضیان جدید دریافت یارانه در سامانه مربوط به سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: 500 هزار نفر برای ثبت نام متقاضیان یارانه اعم از افراد جدید و باقیمانده به این سامانه مراجعه کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احسان هندوزی در حاشیه جلسه شورای دولت در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام متقاضیان یارانه اعم از افراد جدید و باقیمانده و به منظور ترویج و توزیع عادلانه یارانه ها از روز گذشته توسط سازمان هدفمندسازی یارانه ها آغاز شد.

وزیر اقتصاد گفت: تاکنون 500 هزار نفر برای ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه اعم از افراد جدید و غیره به این سامانه مراجعه کرده اند.

وی افزود: وزارت تعاون نیز در این زمینه تلاش های خوبی انجام داده است البته این به این معنا نیست که مشکلی وجود ندارد اما با یک ماه بررسی دهک ها این اشتباه برطرف می شود.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: در صورت عدم ثبت نام خانوارهای دهک در سامانه، در سامانه تعدیل می شود.

دست از حمایت از اقشار مختلف جامعه درست نیست

هندوزی همچنین با بیان اینکه اجرای طرح حمایت از اقشار مختلف جامعه با نظر رئیس جمهور و دستگاه های اجرایی دولت به صورت پایدار ادامه خواهد داشت، گفت: این امر با هزینه مردم انجام می شود.

وی گفت: به تمامی دستگاه های مرتبط با این طرح مانند وزارت بهداشت، اقتصاد و کشور که در بحث کالاهای اساسی مانند نان و دارو فعالیت دارند، 2 ماه فرصت داده شده تا نسبت به اجرای آزمایشی این طرح اقدام کنند. پروژه کارت الکترونیکی کالا و حل مشکلات اداری.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه توقف حمایت اقشار مختلف جامعه درست نیست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شیوه موجودی الکترونیکی کالاها اجرا نمی شود چرا که به دلیل ناشناخته بودن می تواند باعث سردرگمی فعالان اقتصادی و مصرف کنندگان عادی شود.

هندوزی گفت: گزارش کامل اجرای طرح موجودی الکترونیکی احتمالا اواخر خرداد یا اوایل تیرماه ارائه و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور اجرایی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید