546 متقاضی تحت پوشش کمیته امداد دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند

ساعت: 09:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800168

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه این نهاد وظیفه خدمت رسانی به 6 هزار نخبه، 51 هزار دانش آموز و 700 هزار دانش آموز را بر عهده داشت، گفت: 700 نفر در کنکور سراسری امسال در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 546 نفر پذیرفته شده و ما ثبت نام کرده ایم. این آمار نشان دهنده حضور استعدادها در میان جامعه هدف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سید مرتضی بختیاری شامگاه چهارشنبه (23 دی ماه) در همایش تجلیل از سرداران خیریه و اهدای 200 لوح دانش آموزی در زنجان با اشاره به ارزش کار خیرین گفت: در حال حاضر 153 خیر در استان زنجان و 14 خیر فعال هستند. فردا مدیریت می شود و 47 موسسه خیریه به صورت حرفه ای فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه خیران 100 درصد مردمی هستند، خاطرنشان کرد: مردم زنجان در سال جاری تاکنون بیش از 56 میلیارد تن کمک خیریه کرده اند. یافتن، شناسایی نیز کمک خواهد کرد.

بختیاری با اشاره به وسعت انجمن مردمی کمک های مردمی استان زنجان در سال های 1399 و 1400 گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین سال پیش فرمودند تعیین بودجه سالانه کمیته امداد بر عهده دولت است، اما شما هستید. تلاش برای ایجاد آرامش برای مردم

رئیس کمیته حمایت از امام خمینی (ره) با بیان اینکه هر جا مردم سر کار آمدند ما مانع نشدیم، گفت: یکی از برنامه های دولت سیزدهم این است که مردم سر کار بیایند و کار به دست مردم انجام شود و مطمئن هستیم. این اتفاق خواهد افتاد. “این کار می کند و موفقیت قطعی است.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا به منظور ارتقای فعالیت های بشردوستانه تصمیم بر این شد که امداد رسانی در محله آغاز شود که موفقیت چندانی حاصل نشد. خیرات در مساجد ایجاد می شود.

بختیاری گفت: متولیان مساجد و ائمه جماعات در محلاتی که استان زنجان در این زمینه خوب عمل می کند، مراکز خیریه و شناسایی نیازمندان را راه اندازی می کنند.

وی با بیان اینکه کمک های هوشمند و موثر در آینده در سراسر کشور ارائه خواهد شد، افزود: با این روش از سیستم قبلی به سیستم جدید مهاجرت می کنیم که به ما کمک می کند آمار را اصلاح کنیم و البته استان زنجان نیز در برنامه است. سیستم.

رئیس کمیته همیاری امام خمینی (ره) با بیان اینکه اقدامات بزرگی برای رفع نیازهای نیازمندان استان زنجان انجام شده است، گفت: هم شعور حسینی و هم دیار دریاها از جمله آن اقدامات است.

وی با بیان اینکه کمیته یاور امام خمینی(ره) خدمت رسانی به 6 هزار نخبه، 51 هزار دانش آموز و 700 هزار دانش آموز را بر عهده داشت، گفت: 700 نفر در کنکور سراسری امسال در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کردند که از این تعداد 546 نفر پذیرفته شده اند. و این آمار وجود آن را نشان می دهد. استعداد در جامعه هدف

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید