6 شهریور آغاز مرحله ششم تمرینات تیم بوکس نوجوانان


ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897026

ششمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم بوکس جوانان در سال جاری با حضور 12 بوکسور از روز یکشنبه 6 شهریور آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، ششمین مرحله اردوی آماده سازی بوکس جوانان امسال با حضور 12 بوکسور از روز یکشنبه 6 شهریورماه به میزبانی استان گیلان و بندر انزلی آغاز و تا 7 مهرماه ادامه دارد.

امیرحسین قربانی، سهند نجفی، مهدی روزبهانی، کمیل کنپور، حسین ساعدی، یاورس بازعلی، سپر رحیمی، امیرمحمد خدابخشلو، امیرمحمد رستم پور، محمد صالح مصباحی، محمدجواد ابراهیمی شاد و ماهان سجدی بازیکنان ملی پوش را آماده می کنند. شرکت در مسابقات آسیایی

سینا بلانش سرمربی بوکسورها و مجید حاج عباسی، رسول معمار مرتضوی شیرازی و اسماعیل مختارپور نیز مربیان این تیم هستند. جواد خدابخشی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم است.

افرادی که به اردو دعوت می شوند باید کارت شناسایی معتبر، معرفی نامه کمیته بوکس استان و اداره کل مربوطه، بیمه ورزشی، کارت واکسیناسیون یا آزمایش را به همراه داشته باشند. PCR و همچنین رضایت محضری اولیای دم را به کادر فنی حاضر در اردو ارائه دهند.

آدرس محل برگزاری: گیلان – بندر انزلی – ژاندارمری – ورزشگاه سیروس تایکاران – خانه بوکس بندرانزلی

دیدگاهتان را بنویسید