6 هزار لیتر گازوئیل در باک بنزین خالی می شود/ از تحویل 3 هزار تن گازوئیل تا خسارت به شهروندان


ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839489

6 هزار لیتر گازوئیل در باک پمپ بنزین سیب و سوران تخلیه شد که به گفته سرپرست فرمانداری این شهرستان عمدی نبوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ تعدادی از شهروندان سیب و سورانی در تماس با این پایگاه خبری از فروش گازوئیل به صورت بنزین در پمپ بنزین این شهرستان خبر دادند.

شهروندان سیب و سورانی گفتند: علاوه بر اینکه به جای 3 هزار تن بنزین، 350 تن گازوئیل به ازای هر لیتر 3 هزار تن فروخته می شد، خودروهای آن ها نیز آسیب دیده و هزینه اضافی دریافت کردند.

حادثه پمپ بنزین سوران عمدی نبوده است

در همین راستا خبرنگار ما برای احراز حقیقت به سراغ فرشاد گرگیج سرپرست فرمانداری سیب و سوران رفت و وی به خبرنگار ما گفت: اتفاقی که اخیرا در پمپ بنزین سوران افتاده عمدی نبوده است.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد که در مورد پمپ بنزین حادثه عمدی رخ نداده و تنها سهل انگاری در تعویض پمپ بنزین دلیل این حادثه است.

این کارمند ادامه داد: پس از توقف اولین خودرو در پمپ بنزین، مدیر جایگاه به بررسی موضوع پرداخت و متوجه شد که گازوئیل کمی در پمپ بنزین وجود دارد که بلافاصله به شرکت نفت و فرمانداری شهرستان اطلاع داده و با موافقت پمپ بنزین پمپ بنزین را تعطیل کردند. نمایندگان نفت و استانداری.

گرگی خاطرنشان کرد: مدیر جایگاه پس از بررسی مخازن متوجه شد 6 هزار لیتر گازوئیل به دلیل سهل انگاری در تعویض جایگاه در باک بنزین جایگاه تخلیه شده است.

وی افزود: خبری که در فضای مجازی مبنی بر فروش بنزین آلوده به قیمت آزاد منتشر شده است، اساسا جعلی بوده و مبنایی ندارد.

این کارمند ادامه داد: ایستگاه مذکور تا زمان پاکسازی مخازن فعال نیست و این امر تا 48 ساعت آینده امکان پذیر بوده و سرویس دهی به ایستگاه مذکور از سر گرفته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید