60 درصد زائران مهران را برای رفتن به اربعین انتخاب کردند


ساعت: 15:14
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895368

فرمانده ایستگاه اربعین فرجه با اشاره به اینکه بیشترین تردد از پایانه مهران انجام می شود، گفت: می توان گفت حدود 60 درصد زائران این پایانه را برای خروج از کشور انتخاب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین فرج گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای صفر تا کنون نزدیک به 540 هزار زائر از مرزهای متعدد به مقصد عراق خارج شده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد از ترمینال مهران انجام می شود، گفت: می توان گفت حدود 60 درصد زائران این پایانه را برای خروج از کشور انتخاب کردند.

شرفی با بیان اینکه ۲۴۰ گیت گذرنامه برای خروج از کشور در تمامی مرزها فعال است، گفت: بیش از صد گیت گذرنامه در پایانه مهران فعال است.

فرمانده قرارگاه اربعین فرجه با بیان اینکه امروز شاهد خروج پیک زائران اربعین حسینی از کشور بودیم، گفت: زائران با کمترین توقف در دروازه ها از کشور خارج می شوند.

به گفته وی، زائران برای خروج از کشور مرزهای دیگری را انتخاب کنند و همه از مرز مهران خارج نشوند.

شرفی با بیان اینکه فراجه ظرفیت افزایش 150 گیت دیگر را دارد، گفت: گیت ها به صورت 24 ساعته فعال هستند اما می بینیم که در ساعات اولیه صبح و تا ظهر بیشترین خروجی از کشور را داریم.

فرمانده قرارگاه اربعین فرجا بیان کرد: از ساعت 12 تاکنون 120 هزار نفر از مرزهای متعدد عبور کرده اند.

سردار شرفی با بیان اینکه زائران با مدارک معتبر به مرزها مراجعه کنند، گفت: از امروز ورود خودروهای شخصی به مهران ممنوع است. تمامی خودروها به سمت پارکینگ اربعین هدایت می شوند و مسیر پارکینگ اربعین مسدود است و زائران باید با اتوبوس های شهری به مرز بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید