600 بسته غذایی و 300 کیسه آرد بین نیازمندان مهرستانی توزیع شد/ اعزام 35 گروه جهادی به مناطق فقیرنشین مهرستانی

ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802889

به مناسبت فراهنده میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) ۶۰۰ بسته غذا و ۳۰۰ کیسه آرد بین نیازمندان شهرستان مهرستانی توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین نقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفت و گو با عصر هامون گفت: معتمدین و بسیجیان در مهرستان برگزار شد.

وی افزود: 600 بسته غذایی شامل حبوبات، برنج، روغن، گوشت سفید، 300 کیسه آرد و 10 تانکر 2000 لیتری با همکاری معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق و بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در در نقاط مختلف شهر توزیع شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین 35 گروه جهادی برای توزیع کمک های وفادار به نیازمندان در مناطق هدف شهرستان اعزام شدند.

نکویی با اشاره به اینکه کمک های دقیق به محرومان حداقل خدمت بسیج به مردم است، افزود: با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی مردم به ویژه نیازمندان، بسیج علاوه بر ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد اشتغال، از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام می شود. خوشبختانه این کار دائما برای نیازمند شریف مهرستانی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: با فرارسیدن بهمن ماه و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سقوط رژیم پهلوی، مصمم هستیم که به ارائه این خدمات به نفع مردم از جمله گشایش منازل برای جهادگران ادامه دهیم. “

وی به دیگر خدمات گروه های جهادی اشاره کرد و افزود: آبرسانی به مناطق عشایری و فقیرنشین، کمک به شهرداری در زیباسازی شهر، کمک به شبکه بهداشت و درمان در بحث تاج از دیگر خدمات به گروه های جهادی بسیج در مهرستان می توان اشاره کرد.

عبدالناصر درازهی فرماندار مهرستان در حاشیه این رزمایش گفت: کمک های مردمی بسیج به نیازمندان و محرومان در تمامی عرصه ها به ویژه توزیع بسته های معیشتی و ساخت خانه های محروم در نقاط مختلف شهرستان است. یک چیز خوب.”

وی افزود: حضور پررنگ بسیج در تمامی عرصه ها برای خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان مشهود است. مصمم هستیم کارگروهی متشکل از نهادهایی مانند کمیته مددکاری امام خمینی (ره)، جمعیت هلال احمر، بهزیستی، گروه های جهادی و موسسات خیریه بسیج محور در شهرستان تشکیل دهیم تا برابری بین نیازمندان و همه بهره برداران برقرار شود. این خدمات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید