640 بسته معیشتی بین دانش آموزان نیازمند قمی توزیع شد


ساعت: 21:06
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809110

در راستای رزمایش یاری مؤمنان، ۶۴۰ بسته معیشتی توسط معلمان و دانش آموزان خیرخواه منطقه ۲ کوم تهیه و بین دانش آموزان آسیب پذیر و نیازمند منطقه توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در مراسم اهدای بسته های معیشتی در ناحیه ۲ قم حضرت امام خمینی (ره) با تبریک میلاد با سعادت امام جواد (ع) و سرور و سالار شهیدان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران: برای اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا و کم درآمدهای جامعه، 640 بسته حمایتی و تلاشی به مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 قم، موسسه خیریه جنایت مریم الرسول و بسیج ناحیه 2 آموزش نیز در بین دانش آموزان نیازمند آماده شده است.

b6b433cb 33a3 431e 8043 734d80e9ad64 خبر خاکستری
وی افزود: انسان های بزرگ همیشه نظاره گر و منتظر انجام کارهای خیر و ماندگار هستند و برای اجرای این نقشه های خداپسندانه از یکدیگر پیشی می گیرند.
رحیمی سرعت و برتری در کار خیر را از صفات نیک مؤمنان دانست که خداوند متعال به وسیله آن آنان را می آزماید و تلاش کنندگان را عاشق می کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کوم با بیان اینکه مهم است دانش آموزان و معلمان مناطق آموزشی و منطقه ای استان کوم در اجرای برنامه های مؤمنانه و آسایش، مصداق بارز آیه شریفه باشند (خاص و خاص ترند). محبوب در صورت خدا) به دلیل عجله آنها در کارهای نیک.
در ترس از بخشی از سوره مبارکه (عصر) فرمود: همه انسانها در زیانند، مگر کسانی که عمل صالح انجام دهند و به آن ایمان راسخ داشته باشند.
وی از زحمات همکاران و دانش آموزان عزیز ناحیه 2 آموزش و پرورش استان کوم تقدیر کرد. وی گفت: ترویج فرهنگ کمک به خانواده های نیازمند، عشق به کمک به دیگران را در خود پرورش می دهد.
وی ارزش واقعی هر بسته اهدایی را 400 هزار تن اعلام کرد و گفت: مجموع این کمک ها حدود 250 میلیون تن است که توسط موسسه خیریه کریمه مریم الرسول (ص) و با کمک همکاران ارجمند تامین شده است.
لازم به ذکر است این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، ماکارونی، مرغ، گوشت و شکلات می باشد که از نیازهای اولیه خانواده ها می باشد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید