7 درصد از مشترکان قزوینی پرمصرف هستند / 46 درصد برق استان

وی در خصوص اهمیت مدیریت مصرف افزود: با جابجایی، تعدیل الگوی مصرف مشترکان پرمصرف و حذف هزینه های غیرضروری می توان به جای سرمایه گذاری در نیروگاه ها، شبکه برق پایداری داشت.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: توانایی تامین انرژی پایدار، بهبود شرایط اقتصادی، کنترل رشد بار و صرفه جویی اقتصادی در ساخت نیروگاه های کم بازده از مزایای مدیریت مصرف برق است. .

این مقام مسئول در خصوص مصرف 740 مگاوات برق در استان گفت: 46 درصد برق مصرفی استان صنعتی، 23 درصد کشاورزی، 20 درصد سهم خانوارها، 1.7 درصد روشنایی معابر و مابقی مصرف عمومی است. .

قافله باشی ادامه داد: با گرم شدن هوا میزان مصرف سرمایش روی مدار قرار می گیرد و شاهد افزایش 30 درصدی مصرف خواهیم بود.

7 درصد از مشترکان قزوینی پرمصرف هستند

وی با اشاره به آمار 7 درصدی مشترکان پرمصرف استان گفت: میانگین مصرف ماهانه استان 220 کیلووات است و به عبارتی 60 درصد قزوینی ها 200 کیلووات برق در ماه مصرف می کنند.

وی گفت: حدود 500 هزار مشترک خانگی در استان وجود دارد، بنابراین اگر هر یک از ما یک لامپ 10 واتی را خاموش کنیم، 5 مگاوات در مصرف برق صرفه جویی می کنیم که یک کارخانه را در مدار نگه می دارد.

قافله باشی با اشاره به همکاری همه مشترکان کشاورزی و صنعتی گفت: تاکنون 7 هزار و 600 تفاهم نامه مختلف با حوزه صنعت و کشاورزی در زمینه مدیریت مصرف برق منعقد شده که کمترین وقفه را در سال گذشته به دنبال داشته است.

وی در پایان گفت: امیدوارم شهروندان با خاموش کردن چراغ های بیرونی ساختمان، خاموش کردن لامپ های غیر ضروری، حذف یخچال های قدیمی از مدار، تنظیم تهویه مطبوع روی 25 درجه به مدیریت مصرف برق کمک کنند. با استفاده از لوازم کلاس الف و ب و سرویس کولرهای آبی.«ماه های تیر و مرداد را به خوبی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید