70 قبضه سلاح غیرمجاز در مرزهای منطقه سیستان کشف شد


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914495

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف 70 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در عملیات مشترک نیروهای مرزبانی و امان زمان (عج) در مرزهای شمالی این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، سردار محمد ملاشاهی گفت: مرزبانی از ورود قاچاقچیان غیرمجاز اسلحه به همراه اشراف اطلاعاتی در سطح امنیتی مطلع شد و بلافاصله اقدامات لازم را برای دستگیری و خنثی کردن اهداف مخرب احتمالی آنها انجام داد.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان اسلحه و زمان برنامه ریزی شده انتقال سلاح و مهمات به عمق کشور مشخص شد و مرزبانان دلیر هنگ مرزی زابل به ویژه چندین مخفی و تیم های عملیاتی به همراه سربازان گمنام امام زمان (عج) به منطقه شناسایی شده اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند این محموله را در قالب کوله پشتی وارد کشور کنند، به محض مشاهده مرزبانان شروع به تیراندازی به سمت مرزبانان کردند که بلافاصله ماموران با نیروهای مرزبانی مقابله کردند. اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب. با توجه به آتش شدید نیروهای مرزبانی، قاچاقچیان توان مقابله را نداشتند.

وی با بیان اینکه تلاش ماموران مرزبانی برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده ادامه دارد گفت: در این عملیات مرزبانان پس از پاکسازی منطقه موفق به کشف 70 قبضه کلت کمری شکاری غیرمجاز شدند.

سردار ملاشاهی ضمن هشدار به قاچاقچیان بر عزم مسئولان مرزی برای برخورد قاطع با هرگونه شرارت و تردد قاچاقچیان در مرزهای شمالی استان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید