73 حلقه صالحین با 2 هزار عضو در بهاباد فعال هستند


ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913792

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

علی آبادی مسئول آموزش و پرورش و تعالی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از فعالیت 73 حلقه صالحین با 2000 عضو در شهرستان بهاباد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام سعید علی آبادی با بیان اینکه امروز در حاشیه همایش بزرگ حلقه های صالحین در بهاباد 73 حلقه صالحین با 2000 عضو در این شهرستان فعال است که با توجه به اهداف و ماموریت های بسیج پیگیری می شود. .

وی گفت: همایش حلقه های صالحین نیز به همت اساتید حوزه و دانشگاه برای پاسخگویی به سوالات و شبهات نسل جوان و اعضای این حلقه ها برگزار شد.

علی آبادی حلقه های تربیتی طرح صالحین را راهنما و راهنمای خط ائمه اطهار و رهبری در بسیج عنوان کرد و افزود: تداوم حلقه های صالحین موجب تربیت دینی و اسلامی مردم بسیجی می شود چرا که بسیج در تمام صحنه های انقلاب با حضور آگاهانه حضور دارد.

مسئول آموزش و پرورش ناحیه مقاومت بسیج بهاباد پر رنگ ترین نقش در گروه صالحین را سرگروهی دانست و افزود: رهبر گروه باید لباس تقوا را بیشتر بپوشد.

علی آبادی با اشاره به اینکه حلقه های صالحین باید در راستای رشد دینی، اخلاقی، انقلابی، بصیرتی و فکری جامعه گام های مستمر و جدی بردارند، افزود: حلقه های صالحین باید برای تقویت بنیان ایمان و امید در جامعه تلاش کنند. جامعه.

وی با بیان اینکه طرح صالحین برکات خوبی در جامعه داشت، گفت: این پایگاه های بسیج و بیان مسائل آموزشی و ارتباطی زمینه ساز حضور بسیاری از اعضا در عرصه و حوزه شد.

باید بگویم؛ همایش بزرگ حلقه های صالحین شهرستان بهاباد به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول آموزش و پرورش ناحیه مقاومت بهاباد در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید