742 هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد



تعداد پروانه‌های کاغذی تبدیل‌شده به شناسه‌های منحصربه‌فرد تا 24 اردیبهشت به 742 هزار و 277 مجوز رسید که از این تعداد 704 هزار و 723 مجوز سهام صنفی است.

742 هزار مجوز کاغذی به شناسه های منحصر به فرد تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری موج


اصناف، سازمان ملی استاندارد، وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام پزشکی چهار نهادی بودند که تا روز گزارش در صدر جدول تبدیل و سازمان نظام پزشکی با تبدیل 6.8 درصدی در صدر جدول قرار گرفتند. . همه مجوزهای کاغذ شناسه منحصر به فرد در بالای جدول هستند.

بررسی تمامی آمار تبدیل مجوزها نشان می دهد که استان های چهارمحال و بختیاری، گیلان، لرستان و همدان در صدر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه منحصر به فرد قرار دارند. در این استان ها 16.9، 16، 15.7 و 13.6 درصد مجوزهای کاغذی به شناسه های منحصر به فرد تبدیل شده است.

اما مقایسه استان ها در تبدیل پروانه تجارت کاغذی در شناسه منحصر به فرد رتبه اول متعلق به لرستان است. در این استان 47.7 درصد از مجوزهای کاغذی به شناسه های منحصر به فرد تبدیل شد. استان های همدان، چهارمحال، بختیاری و گیلان در رتبه های بعدی قرار دارند. در هر یک از این استان ها 37.7، 37.5 درصد و 36.1 درصد مجوزهای تجارت کاغذی به شناسه های منحصر به فرد تبدیل شده است.

شناسه منحصر به فرد

از 25 می 1403، مجوزهای کاغذی فاقد اعتبار است و سیستم های دولتی و بانکی بدون مجوز الکترونیکی (شناسه منحصر به فرد) به فعالان اقتصادی خدمات نمی دهند. فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند، یعنی. نام آنها در qr.mojavez.ir نیست، می توانند از تلفن همراه خود استفاده کنند و تنها 3 کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل خرید) را در درگاه مجوز ملی وارد کنند، الکترونیکی دریافت کنند. مجوز (شناسه منحصر به فرد) سریع، رایگان و آفلاین.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها


نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.