750 برنامه هفته بسیج در اراک برگزار می شود/ بهره برداری از 9 واحد مسکونی

ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785068

مجوری با بیان اینکه در هفته بسیج 9 واحد مسکونی در شهرستان های داودآباد و سرو و روستاهای بهادرستان، مرزیجران، وزیرآباد و مشهدکوبه به بهره برداری می رسد، گفت: این تعداد واحد مسکونی در شهرستان های داودآباد و سرو و روستاهای بهادرستان به بهره برداری می رسد. تاکنون 109 واحد مسکونی به برکت انقلاب اسلامی واگذار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سرهنگ محمد مجوری فرمانده سپاه اراک با تبریک چهل و دومین سالگرد هفته بسیج در نشست خبری به مناسبت چهل و دومین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: 750 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و بسیج بسیجیان در اراک پیش بینی شده است که با همت بسیجیان در حال برگزاری است. تمرکز بر ایجاد امید

مهجوری گفت: ایجاد نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با رویکرد ارائه محصولات بومی در راستای تقویت تولید داخلی، ایجاد ایستگاه های سلامت محور و توزیع رایگان ماسک و بسته های معیشتی، ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی و اجرای طرح شهید سلیمانی با رویکرد واکسیناسیون، اجرای برنامه های «پراید ربع و کوچه»، برگزاری یادواره 25 شهید در مساجد، ادامه نهضت یاری مؤمنانه با رویکرد هر خدمت بسیجی، بازدید از پایگاه های منتخب بسیج، برپایی غرفه های مشاوره خانواده. ، برگزاری میز خدمت در اماکن عمومی برای رفع مشکلات مردم و اجرای شیفت های ایثار بخشی از برنامه است.

وی ادامه داد: راه اندازی پویش من و همرزم شهیدم در فضای مجازی، برگزاری اولین دوره راهیان نور بعد از اردوهای تاج، پویش حرکت رسمی، تجلیل از بسیجیان ارشد و جهادگران نمونه، برگزاری جلسات آموزشی به صورت حضوری و عملی. ، نحوه ایجاد درمانگاه سیار در روستاهای دورافتاده، برگزاری جشنواره های ورزشی و مسابقات فرهنگی، میزگرد فرماندهان بسیج، همایش تجلیل از سربازان و فرماندهان دفاع مقدس، اجرای برنامه های فرهنگی در راستای تقویت شئونات اسلامی. زندگی، اهدای جهیزیه و تحویل مسکن مستضعفان، ماندگار، همایش پیاده روی خانوادگی، رزمایش گسترده اقتدار بسیج در مصلی اراک، دوره آموزشی حرفه ای بسیج خبرنگاران از جمله برنامه های مهم هفته اراک است. بسیج.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: شعار محوری در هفته بسیج؛ بسیج عده ای رویکرد همه برنامه ها تحقق این شعار است.

وی یادآور شد: در هفته بسیج 9 واحد مسکونی در شهرستان های داودآباد و سرو و روستاهای بهادرستان، مرزیجران، وزیرآباد و مشهد کوبوه به بهره برداری می رسد که تاکنون 109 مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است. به برکت

مجوری گفت: اجرای نهضت یاری مومنان در بخشهای مختلف از دیگر برنامه های مهمی است که تاکنون بیش از 132 هزار بسته معیشتی توسط جهادگران بسیجی در اراک توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز می شود که روز شنبه بسیج نامیده می شود. اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، یکشنبه به عنوان بسیج؛ علم و فناوری، دوشنبه به عنوان بسیج; به عنوان عدالت و مبارزه با فساد، سه شنبه به عنوان بسیج؛ عزت و تمایز ملی با دشمن، چهارشنبه به عنوان بسیج؛ استقلال و آزادی، پنجشنبه به عنوان بسیج; سبک زندگی اسلامی و جمعه به عنوان بسیج; معنویت و اخلاق نامیده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید