80 درصد از محتوای فضای مجازی خارج از کشور جعلی و ناامید کننده است


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810917

شفیعی با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمن برای تولید محتوای ناامیدکننده علیه ایران گفت: 80 درصد مطالب در فضای مجازی جعلی و ناامیدکننده است و در خارج از کشور تولید می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; شفیعی دستیار وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی شب گذشته در شورای استانداری نیشابور در سالن شهید عابد استانداری نیشابور گفت:.

وی افزود: مقاومت شگفت انگیز کشور یکی دیگر از نکات برتری ماست که اگر این اتفاقات برای هر کشور دیگری رخ می داد، مردم آن را تحمل می کردند، اما مردم همه سختی ها را تحمل کردند و در مقابل انقلاب ایستادند..

دکتر شفیعی گفت: مردم با وجود انتظارات و مشکلات همچنان در روز 22 بهمن به خیابان ها آمدند و به صورت خودجوش در عرصه های مهم حضور یافتند..

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی تاکید کرد: استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی یکی دیگر از نقاط بلند ایران است که کشور ما در هیچ زمان قبل از انقلاب از آن برخوردار نبوده است..

وی گفت: عمق و عمق استراتژی کشور که حاصل قربانیان فرزندان این کشور در اقصی نقاط جهان است، قادر است منافع ملی ایران را تامین کند..

دکتر شفیعی گفت: قدرت پیگیری مقتدرانه منافع ملی یکی دیگر از نقاط برتری کشور است که منجر به تشکیل ائتلاف های دشمن برای ایستادگی در مقابل ایران و تلاش برای پذیرش خواسته های ناعادلانه آنها شده است. دستاوردهای مهم علمی و فناوری در این دوره بیش از هر زمان دیگری بوده و آمارهای بین المللی نیز موید این امر است..

وی گفت: امروز در حوزه موشکی، پهپادی و فناوری های نوین موشکی به قدرت نظامی دست یافته ایم که دشمن را در موقعیتی قرار داده است که دیگر خبری از تهدید نظامی نیست..

وی ادامه داد: در کشور ما دموکراسی به معنای واقعی حاکم بوده و اراده ای خارج از اراده مردم وجود ندارد و مردم در سخت ترین شرایط حکومت را انتخاب می کنند و چرخش منطقی نخبگان نهادینه شده است. در جمهوری اسلامی»..

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی گفت: 80 درصد محتوای فضای مجازی جعلی، جعلی و ناامیدکننده است که در خارج از کشور تولید می شود و بیش از هزار نفر در کانون های دشمنان نظام نشسته اند و 24 ساعته علیه یک کشور محتوا تولید می کنند..

دکتر شفیعی خاطرنشان کرد: تمرکز دشمن بر این است که مردم و حتی کارمندان و مدیران آینده را ناامید کند و اگر ملتی از آینده ناامید باشد کاری نمی توان کرد..

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی گفت: دشمن سخت تلاش می کند تا نفوذ کند و ما باید به آن توجه کنیم بنابراین مسئولان خواستند از اموال متظاهر خود صرف نظر کنند، فساد ستیز و به مردم خدمت کنند..

عالی ترین مقام اطلاعاتی استان در پایان گفت: امروز نظام سلطه بر ملت ایران تمام تلاش خود را انجام داده است اما جمهوری اسلامی ایران نظام سلطه را شکست داده و راهبرد امنیتی مورد بحث آمریکا در غرب آسیا بوده است. محقق نشده است.”.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید