80 درصد راه های روستایی کهگیلویه و بویراحمد مسدود است.

ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793353

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت راه های استان را تشریح و از افتتاح محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الحکرم جانی پور در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به بارش برف در محورهای یاسوج، کاکان و اقلید از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی مرکز استان خبر داد.

وی با اشاره به باز بودن محورهای یاسوج – اصفهان، یاسوج – بابامیدان، یاسوج – شیراز، محور سی سخت – پادنا مسدود شد گفت: برای بازگشایی راه این روستاها.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از بازگشایی تمامی خطوط این استان خبر داد و گفت: تنها محور مسدود شده در استان، محورهای شبلیز و پله زیلایی است.

جانی پور از ورود عوامل راهداری، جمعیت هلال احمر و اورژانس برای نجات جان 4 معلم گرفتار در برف در منطقه سیاه کوه زیلایی و نجات 4 مسافر گرفتار شده در محور یک دستگاه برفی ملا خاکی جلاله شب گذشته خبر داد و گفت: : معلمان در دام نجات گرفتار شدند و 4 مسافر مسدود شده موفق شدند خود را به روستایی در فاصله 7 کیلومتری برسانند.

وی با بیان اینکه حدود 200 روستای استان از بیش از 2 هزار روستا مسدود و نیمه انسداد است، گفت: 80 درصد روستاهای منطقه شبلیز زیلایی مسدود هستند و تلاش می کنیم با عملیات راهداری راه ها را بازگشایی کنیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید