800 محقق و دانشمند داخلی و خارجی در دومین سمپوزیوم بین المللی و چهارمین سمپوزیوم ملی کریسپر شرکت می کنند.


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856055

معاون پژوهشی گفت: بیش از 800 محقق و دانشمند از کشورهای ایران، پاکستان، آمریکا، فرانسه و کانادا در سمپوزیوم بین المللی کریسپر حضور خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر علیرضا شهرجردی معاون پژوهشی گفت: چهارمین سمپوزیوم ملی و دومین سمپوزیوم بین المللی کریسپر (ویرایش ژن) با محوریت و میزبانی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی و با مشارکت و همکاری معاونت علمی وزارت علوم پژوهش و فناوری، ستاد توسعه بیوتکنولوژی، ستاد توسعه سلول های بنیادی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از جوامع فرهیخته کشور در روزهای 30 و 31 خردادماه برگزار می شود.
این سمپوزیوم به توسعه فناوری، انتقال و به اشتراک گذاری تجربیات و دستاوردهای این حوزه با حضور محققان، دانشمندان، دانشجویان و دست اندرکاران حوزه های مختلف علوم زیستی و کشاورزی و سایر علوم پزشکی، فنی و صنعتی مرتبط می پردازد.

در این سمپوزیوم علاوه بر سخنرانانی از کشورهای آمریکا، فرانسه، پاکستان، کانادا، 10 محقق و دانشمند برجسته داخلی به عنوان سخنرانان اصلی سمپوزیوم به بررسی آخرین دستاوردهای ویرایش ژنتیکی (کریسپر) خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید