83 درصد بیمه شدگان بیمه درمانی رایگان دارند


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916400

جعفرپور اعلام کرد تمامی مراکز درمانی اعم از دولتی و خصوصی تا اول آذر تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شیراز، علی محمد جعفرپور مدیرکل بیمه سلامت فارس در گفت و گو با خبرنگار این رسانه، با بیان اینکه جمعیت نزدیک به 2 میلیون و 900 هزار نفر تحت پوشش خدمات این بیمه هستند، گفت: 83 درصد بیمه شدگان تحت پوشش سلامت هستند. بیمه به صورت رایگان

وی افزود: 54 بیمارستان دولتی در استان فارس، 5 بیمارستان غیر دانشگاهی مانند بیمارستان شهید دوران، ارتش و تامین اجتماعی شیراز تحت پوشش خدمات بیمه سلامت، بیمارستان مادر و کودک و بیمارستان تایگ نیز جزو قرارداد بیمه سلامت هستند. یک بیمارستان خیریه


بهره برداری از 700 داروخانه در استان فارس و پوشش بیمه سلامت

جعفرپور با اشاره به اینکه بیش از 700 داروخانه در استان فارس خدمات بیمه ای دارند، تصریح کرد: برای اولین بار به جایی رسیده ایم که پرداخت های ما به داروخانه ها با نسخه الکترونیکی به روز می شود.

مدیرکل بیمه سلامت فارس با بیان اینکه در راستای توسعه دولت الکترونیک و بهره مندی مردم از خدمات غیرحضوری شرایط را فراهم کرده ایم، تصریح کرد: سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی: Bimehsalamatiranian.ir راه اندازی شده است که شهروندان می توانند در آن وارد شوند. در و حتی برنامه آن را نصب کنید و خدمات را به صورت آفلاین دریافت کنید.

این کارمند در ادامه با اشاره به اینکه می توانند از کد دستوری *1666# برای استعلام بیمه درمانی خود استفاده کنند، افزود: مطالبات بیمه ای مختلف بیماران پرداخت می شود و تیمی در حال رسیدگی به مدارک هستند و سندی که به ما می دهید بیست روز بعد است. . تحویل داده خواهد شد و امیدوارم در ماه های آینده به روز شود.

وی در پاسخ به خبرنگار این رسانه درباره چرایی برخورد نکردن مراکز خصوصی با بیمه سلامت گفت: طبق قانون در بودجه 1401 همه مراکز و موسسات درمانی باید با بیمه پایه قرارداد می بستند در غیر این صورت وجود آنها با مشکل مواجه می شود. چالش ها و مسائل.

جعفرپور با تاکید بر اینکه صدور مجوز آنها منوط به بیمه آنها است، گفت: از اول آذرماه برخی مراکز با ما قرارداد بستند مانند بیمارستان تشدید مغناطیسی هسته ای… البته موقتی بود تا زمانی که به امانت تبدیل شویم باید باشد. ساخته شده و در نتیجه امیدواریم این قرارداد ادامه یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید