86 پروژه عمرانی در شهر بوشهر افتتاح می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صالح رحیمی استاندار بوشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت هفته دولت گفت: دولت سیزدهم نقش موثری در مهار ویروس کرونا و ارتقای سلامت و درمان داشته است. وی در ابتدای کار خود گفت: انتظار می رود مدیران و مردم هر چه سریعتر برای مدیریت اپیدمی کرونا و ریشه کن کردن این ویروس مخوف، نوبت چهارم واکسن کرونا را اعمال کنند.

رحیمی با اشاره به اینکه ارتقای یارانه ها یکی از مهمترین و ارزشمندترین اقدامات دولت در تحول اقتصادی است، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش شریف مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی در هفته های آینده شاهد گشایش های اقتصادی باشیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در هفته دولت تمامی مدیران ادارات شهرستان بوشهر موظفند اقدامات، پروژه ها و خدمات سازمان خود را به مردم منعکس و به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی همچنین گفت: از روسای دستگاه های اجرایی انتظار داریم برای گرفتن اعتبارات یک بار قانون برنامه و بودجه را مطالعه کنند که بی شک نمره خوبی برای دستگاه هایشان خواهد گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال 86 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 888 میلیون تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 12 طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان، گفت: آغاز به کار طرح پرورش میگو یکی از مهمترین پروژه های شهرستان بوشهر است که تاکنون انجام شده است. تایید شده در واقعیت

رحیمی افزود: برای اشتغالزایی روستائیان در این طرح امتیاز ویژه ای برای آنان در نظر گرفته شده است و تلاش ما بر این است که جوانان روستایی از این فرصت ها استفاده کنند.

وی در خصوص سفرهای اربعین مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان بوشهر افزود: مدیران و کارکنانی که علاقه مند به شرکت در راهپیمایی اربعین هستند در این زمینه مشکلی ندارند و محدودیتی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید