9 پروژه با وام بیش از 13 میلیارد تن در دهه فجر به بهره برداری می رسد/ افتتاح 47 مسکن مددجویان در قزوین

وی همچنین از افتتاح مسکن مشتریان خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال 47 واحد مسکونی ساخته شده با وام 7 میلیارد تنی تحت حمایت اجتماعی استان قزوین به مشتریان تحویل داده می شود.



مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: همچنین در این ایام یک سرپناه با وام یک میلیارد و 500 میلیون تومانی در شهرستان تاکستان افتتاح می شود که برای 3 نفر شغل ایجاد می کند.



وی گفت: در دهه فجر امسال خانه کوچک معلولان ذهنی خفیف زیر 14 سال با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان در شهرستان محمدیه افتتاح و برای 4 نفر اشتغالزایی می شود.

ورسی گفت: مرکز شعبانیه ویژه معلولان جسمی حرکتی بالای 18 سال از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در قزوین است که با هزینه 200 میلیون تنی و با افتتاح این مرکز، 8 نفر اشتغالزایی کردند. ایجاد شده.

ایجاد شغل برای 58 نفر با افتتاح پروژه های دهه فجر



وی تصریح کرد: افتتاح کمپ کلبه آرامش قزوین با وام 450 میلیون تومانی و ایجاد اشتغال برای 6 نفر و همچنین بهره برداری از کمپ نفس نو در البرز با هزینه 270 میلیون تومانی با ایجاد شغل برای 6 نفر می باشد. پروژه های دیگری که این روزها به بهره برداری می رسد.



این مسئول بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده به مناسبت دهه مبارک فجر، راه اندازی اکیپ سیار (شیفت شب) با وام 350 میلیون تنی و ایجاد اشتغال برای 3 نفر، افتتاح مهدکودک مهر مینودری با وام 2 میلیارد و 600 میلیون تومانی با اشتغال 21 نفر و افتتاح بهترین مراکز خوداشتغالی جامعه هدف با وام 7 میلیارد تومانی و ایجاد اشتغال برای 7 نفر انجام می شود.



وی همچنین گفت: با افتتاح 9 طرح مختلف اجتماعی در دهه فجر امسال برای 58 نفر شغل ایجاد می شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین به برنامه ریزی برای چهل و سومین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی در قزوین اشاره کرد و گفت: برنامه های دیگری نیز برای این ایام در نظر گرفته شده است.

ارائه خدمات رایگان مشاوره ژنتیک در قزوین



وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و حاشیه نشین، بازدید از آسایشگاه جانبازان، برگزاری مسابقه عکاسی، ارزیابی 5 نفر از کارکنان فعال، جنگ شادی برای خانواده های همکاران از مزایای اجتماعی و برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز و مهدویت از دیگر برنامه هاست.



ورسی افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر خدمات و مشاوره ژنتیک در مرکز دولتی نواب به صورت رایگان ارائه می شود. اجرای طرح پایش افراد دارای معلولیت در شهرستان ها نیز افتتاح می شود.



وی بیان کرد: برای این ایام برنامه های فراوان و متنوعی تدارک دیده شده است که از جمله آنها می توان به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با موضوع انقلاب، ایجاد تیم سیار اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه ای و آسیب پذیر، ارزیابی از مددجویان و فرزندان موفق مراکز و برگزاری. مسابقه ای از نظر قرآن و روایات.»



مدیرکل بهزیستی استان قزوین در پایان گفت: در ایام دهه فجر نمایشگاه صنایع دستی معلولان در استان برپا می شود. از افراد دارای معلولیت موفق نیز تجلیل خواهد شد.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید