9 دی توطئه دیرینه دشمن برای سرنگونی نظام را خنثی کرد/ اهمیت 9 دی کمتر از 22 بهمن نیست.

ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795779

حجت الاسلام محمدحسین موسی پور گفت: اهمیت روز نهم دی اگر بیشتر از 22 بخمن نباشد کمتر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدحسین موسی پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز (سه شنبه 7 دی ماه) در نشست خبری 18 دی ماه اظهار داشت: از برخی روزها و رویدادها به یوم الله تعبیر شده است. روزهایی که قدرت خداوند به ویژه تجلی می یابد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای خداوند یک روز بزرگ الهی بود، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون روزگار خدایان بسیاری را سپری کرده است که بازخوانی آنها قدرت و عظمت انقلاب اسلامی را رقم می زند. و از تحریف آن جلوگیری می کند».

اهمیت 9 دی کمتر از 22 بهمن نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: اهمیت دیه نهم اگر بیشتر نباشد کمتر از 22 بخمن نیست. مقام معظم رهبری نیز در مناسبت های مختلف به این روز بزرگ و دفاع و روایت مناسب آن اشاره می کنند، زیرا این روز حماسه سال هاست که یک توطئه و عملیات دقیق دشمن را نه تنها در جهت نابودی نظام بلکه در جهت دینی آن خنثی کرده است. وجود .

موسی پور افزود: شورشیان در برنامه های خود به دنبال تجزیه ایران بودند.

وی گفت: این توطئه بزرگ توسط مردم خنثی شد. انقلاب اسلامی استکبار ستیز است و از اول انقلاب شاهد برنامه ریزی های مختلفی برای تخریب انقلاب بوده ایم، لذا دشمن از نفوذ عناصر غرب گرا برای دگرگونی انقلاب ها، آغاز جنگ داخلی، کودتای نظامی و در نهایت هشت سال استفاده کرد. دفاع مقدس بصیرت مردم خنثی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: آنچه در قیام 88 رخ داد ابعاد مختلفی داشت و بر اساس الگوی آزمایش شده در برخی کشورها طراحی شد. این قیام نتیجه چندین سال طراحی توسط سرویس های امنیتی آمریکا و اسرائیل بود.

موسی پور تاکید کرد که مبنای این توطئه انتخابات بود و چند ماه قبل از انتخابات 88 قیام کلید خورد و انتخابات را با تردید مواجه کرد. این روند به تدریج تا روز انتخابات گسترش یافت و بخش قابل توجهی از افکار عمومی را تحت تأثیر قرار داد، اما مرحله اصلی قیام از روز انتخابات آغاز شد.

سازمان دهندگان شورش مطمئن بودند که موفق خواهند شد

وی گفت: کم کم با کوری و خیانت عده ای این موج گسترش یافت و به جایی رسید که اغتشاش گران مطمئن هستند موفق خواهند شد اما در 9 دی ماه با خروش میلیون ها ایرانی این شورش خاموش شد. .

ما همچنان شاهد اثرات مخرب تحریم هایی هستیم که در فتنه 88 بر ما تحمیل شد.

موسی پور گفت: نباید اجازه داد به مرور زمان این اتفاقات را فراموش کنیم. 18 دی ماه نشانه بصیرت و غیرت دینی است و پیوند امام و امت را نشان می دهد. از سوی دیگر تحریف حقایق یکی از راهبردهای مهم جنگ رسانه ای دشمن است. راه حل مقابله با این حربه جهاد تبیین و روشنگری است. ما همچنان شاهد تاثیر مخرب تحریم های اعمال شده علیه ما در فتنه 88 هستیم، بنابراین حماسه 18 دی را نباید فراموش کرد.

وی ادامه داد: 18 دی مظهر وحدت و شعار اغتشاشات شعاری است که برای سالگرد این مراسم در سال 1400 انتخاب شده است و 18 دی متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست و مردم متولی اصلی این روز هستند. .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت نهمین روز حماسه تا سالروز شهادت سردار سلیمانی بر اساس جهاد بصیرتی است، گفت: روز در تهران و مراکز استان ها یک روز است. از برنامه های پیش بینی شده تجمعات در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی است که این مراسم در هشتصد شهر کشور با حضور حماسی مردم تهران در 18 دی ماه برگزار می شود.

بیش از هشتاد عنوان کتاب درباره قیام 1367 منتشر شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: بیش از هشتاد عنوان کتاب در خصوص اغتشاشات سال 88 منتشر شده و در سال جاری نیز مقالاتی تهیه شده است. ضمناً شماره چهار جلدی کوتاه 88 تهیه شده است. برگزاری شب شعر با حضور شاعران آیینی، نمایشگاه کاریکاتور، اجرای سرودهای انقلابی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، اعزام سخنرانان به استان ها، برگزاری محافل آموزشی در 60 هزار مسجد و 40 هزار پایگاه بسیج از اهم فعالیت هایی است که در 18 آذرماه برگزار می شود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید