90٪ دانش آموزان در مدرسه / آموزش حضور می یابند: 7٪ “غیبت” به دلیل بیماری و 3٪ به دلیل ترس خانوادگی.

90٪ دانش آموزان در مدرسه / آموزش و پرورش: 7٪

روززنو : احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: آمار خلاصه تمامی مدارس کشور نشان می دهد که حدود 90 درصد دانش آموزان و تا 98 درصد همکاران در مدارس حضور دارند.

احمد محمودده درباره آخرین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور دانش آموزان در مدارس به ویژه مدارس غیردولتی گفت: بازدیدهای میدانی از مدارس غیردولتی به طور مرتب انجام می شود و نیاز به آموزش های شخصی است.

وی افزود: از 13 فروردین ماه روز به روز بر تعداد دانش آموزان افزوده می شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس آخرین آمار جمع‌بندی شده از تمامی مدارس کشور حدود 90 درصد دانش‌آموزان و تا 98 درصد همکاران در مدارس حضور دارند. تاج و تاج گم شده اند. از مدرسه در دوران نقاهت، که حدود شش تا هفت درصد غایبان را تشکیل می دهد.

محموده افزود: علت غیبت گروه دیگری از دانش آموزان عدم حضور خانواده ها به دلیل دغدغه است. اکیداً توصیه می کنیم این خانواده ها فرزندان خود را به مدرسه بفرستند، شرایط لازم از سوی وزارت آموزش و پرورش فراهم شده و واکسیناسیون تا حد زیادی در سراسر کشور و همچنین مدارس انجام شده و ایمنی جمعی حاصل شده است.

وی ادامه داد: زمان کمی تا پایان سال تحصیلی باقی نمانده و در تلاش هستیم تا بخشی از آسیب های قلبی دانش آموزان را جبران و برای سال تحصیلی آینده آماده کنیم. در طول دوره تاج گذاری، آسیب های جدی از جمله یادگیری ضعیف، کاهش ثبت نام تحصیلی، افزایش نابرابری آموزشی و مشکلات جدی روانی، روانی و اجتماعی و همچنین دوری از همسالان رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید