90 تا 120 هزار تن در زنجان آسفالت می شود


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842342

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان گفت: در فصل کاری امسال بین 90 تا 120 هزار تن آسفالت برای شهر زنجان پیش بینی شده است که در صورت تامین منابع استانی یا قیر رایگان این میزان افزایش می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا انصاری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به افزایش وام آسفالت زنجان در سال جاری گفت: آسفالت ریزی در نقاط مختلف زنجان آغاز شده است.

وی در خصوص میزان پیش بینی آسفالت خاطرنشان کرد: در صورتی که آسفالت با اعتبارات خود شهرداری باشد امسال بین 90 تا 120 هزار تن آسفالت در زنجان پیش بینی می شود.

انصاری افزود: در صورت تامین منابع استانی یا قیر رایگان این حجم روسازی افزایش می یابد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان گفت: آسفالت شهر زنجان برای سال جاری علاوه بر کارخانه های شهرداری توسط پیمانکاران تحت این پروژه تامین می شود.

وی در خصوص اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز مشکل در حین حفاری گفت: تمامی هماهنگی ها انجام شده و برنامه های حفاری از دستگاه های خدمات رسان دریافت شده و در صورت عمل به وعده های خود مشکلی نخواهیم داشت.

انصاری بیان کرد: آسفالت ریزی در سطح شهر همیشه توسط شهرداری انجام می شود، زیرا نه ماشین آلات خدماتی، نه کارخانه آسفالت و نه پیمانکار وجود دارد.

به گزارش موج رسا; وام آسفالت شهرداری زنجان در بودجه سال جاری 90 میلیارد تن بود که با ارائه لایحه و تصویب آن در جلسه پنجشنبه هفته گذشته (5 خرداد 1401) شورای اسلامی شهر زنجان به این وام اضافه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید